دلالی ارز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تاکنون گزارشی از خرید و فروش ارز مجازی در استان توسط شاکیان خصوصی گزارش و یا رصد نشده است.

سرهنگ کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین گفت: هرگونه خرید و فروش ارز جز در بسترهای معتبر و قانونی منجر به برهم زدن نظم اقتصادی کشور می شود و قانونگذار اینگونه اعمال را مجرمانه تفسیر کرده است.

وی ادامه داد: پلیس فتا بی وقفه در حال رصد فضای مجازی است و موارد دلالی ارز را اطلاع می دهد تا طبق قانون با متخلفان برخورد شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خرید و فروش ارز مجازی در استان توسط شاکیان خصوصی گزارش و یا رصد نشده است.

سرهنگ ریاحی افزود: پل ارتباطی ۱۱۰ و شماره ستاد خبری ۲۱۸۲۴۸۰۲ در اختیار مردم است تا هرگونه موارد خرید و فروش و دلالی ارز را اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن با این موارد برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق قانون هرگونه خرید و فروش ارز در فضای مجازی غیرقانونی است و تنها بستر امن جهت معامله ارز صرافی های معتبر دارای مجوز از بانک مرکزی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =