• ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
  • کد خبر: 31979
  • readingTime: ۴ دقیقه
یحیی گل‌محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پی پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان به تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند پرداخت.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در این شهر باصفا و با مردمانی خوب هستیم. از تک تک هواداران خوب سیرجانی‌مان تشکر می‌کنیم بابت استقبال و برخورد گرمی که داشتند. با توجه به نتیجه‌ای که گرفتیم بازی در مجموع خوب بود. فکر می‌کنم گل‌گهر بهتر از ما شروع کرد و موقعیت‌های خوبی از جمله پنالتی داشت که خیلی خوب بیرانوند آنها را مهار کرد و ما را در بازی نگه داشت. خیلی از او تشکر می‌کنم که تمرکز خوبی در این بازی داشت و یک رهبر خوب برای تیم ما در این بازی بود.

۳ امتیاز بازی امروز اندازه ۶ امتیاز ارزش داشت
وی ادامه داد: هر چقدر بازی جلو می‌رفت کار تیمی ما بهتر می‌شد و اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کردیم. توانستیم بیشتر به هم پاس بدهیم و موقعیت‌های خوبی هم در این بازی داشتیم. خصوصاً در نیمه دوم تیم ما ذهنیت برنده داشت و وقتی وارد زمین شدیم شخصیت خوب پرسپولیس را بچه‌ها نشان دادند. پرسپولیس امروز خود را تیمی هجومی و خوب نشان داد و خوشبختانه به گل هم رسیدیم. این ذهنیت مثبت و ذهنیت قهرمانی خیلی به ما کمک کرد. بچه‌ها شخصیت خوبی از خودشان نشان دادند. در هر صورت این سه امتیاز به نظرم اندازه شش امتیاز ارزش داشت و برای ما خیلی مهم بود. گل‌گهر هم تیمی شایسته و مدعی قهرمانی است و به قلعه‌نویی بابت تیمی که ساخته است، تبریک می‌گویم. از او هم به خاطر حمایتی که قبل از بازی با ما داشت، تشکر می‌کنم. از همه مربیان و کسانی که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم.

از شروع تا آخر مسابقه به تیم داوری احترام گذاشتیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پنالتی مشکوک اعلام شده به سود گل‌گهر گفت: برخوردی وجود داشت؛ ولی اینکه شدت برخورد باعث زمین خوردن مهاجم حریف شد را نمی‌دانم. در هر صورت چیزی که مشخص است تیم ما از شروع تا آخر بازی به تیم داوری احترام زیادی گذاشت. از تیم داوری هم تشکر می‌کنیم؛ بازی سختی بود و تیم داوری هم جوان. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

شخصیت قهرمانی به ما کمک کرد رفته رفته بهتر شویم
گل‌محمدی در واکنش به سؤالی در مورد تاکتیک تیمش در این مسابقه تصریح کرد: من گفتم در شروع بازی کمی سردرگم بودیم. به هر حال استرس و فشار بازی زیاد بودیم. توپ‌های زیادی هم تحت فشار حریف از دست دادیم. مسلماً شروع خوبی نداشتیم و همین شروع بد باعث شد حریف به پنالتی برسد. رفته رفته اما بازیکنان اعتمادبه‌نفس زیادی پیدا کردند. ما تیم خوبی بوده و از لحاظ شخصیتی دنبال قهرمانی هستیم. همین شخصیت به ما کمک کرد رفته رفته بهتر شویم. البته امروز بازیکنان‌مان از لحاظ بدنی یکی از روزهای خوب‌شان را داشتند. ۹۰ دقیقه بازی کردند و همه با دوندگی بالا در خط جلو کار کردند. شما دیدید دقیقه ۹۴ بازی هم از جلو پرس کردیم. این موضوع خیلی به تیم کمک کرد و از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم.

اسدبیگی و عمری نشان دادند لیاقت بازی در پرسپولیس را دارند
وی در مورد عملکرد خوب محمد عمری و سینا اسدبیگی در این مسابقه توضیح داد: بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند قطعاً باید کیفیت خوبی داشته باشند. خوشبختانه این دو بازیکن امروز نشان دادند که لیاقت بازی در پرسپولیس را دارند. فکر می‌کنم راه سختی را در پیش دارند. اینجا باید هر روز بهتر از روز قبل باشند تا دوام بیاورند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم. البته جوانان دیگری در تیم داریم که می‌توانند در بازی‌های بعد به ما کمک کنند.

پنالتی گل‌گهر گل می‌شد بازی را نمی‌بردیم
سرمربی پرسپولیس در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد گل‌گهر در دیدار مقابل پرسپولیس در طول فصل‌های قبل تصریح کرد: ما هر وقت با گل‌گهر بازی داشتیم مثل اینکه با استقلال و سپاهان بازی داریم. یک تیم قُلدر که از لحاظ سرزنی و استفاده از ضربات ایستگاهی خیلی قوی است. هر موقع با این تیم بازی داریم کار را برای ما سخت کردند. امروز هم پنالتی داشتند و می‌توانستند به گل برسند. در هر صورت زدن دو گل خیلی سخت است. فکر می‌کنم صحنه پنالتی نقطه عطف بازی بود و اگر پنالتی گل می‌شد ما بازی را نمی‌بردیم. بیرانوند خیلی خوب پنالتی را مهار کرد و توانست ما را در بازی نگه دارد.

عبدی و نعمتی کمک زیادی به تیم ما کرده‌اند
«مهدی عبدی و سیامک نعمتی امروز هم بازی نکردند و آیا امکان دارد در نیم‌فصل جدا شوند؟» گل محمدی در پاسخ به این پرسش خاطر نشان کرد: در مورد بازیکنان از الان نمی‌شود تصمیم گرفت. یک هفته دیگر تا پایان نیم‌فصل مانده است. عبدی و نعمتی علی‌رغم اینکه سن و سال زیادی ندارند از بازیکنان باسابقه ما هستند و کمک زیادی به این تیم کرده‌اند. حالا بنا به دلایلی نیمکت‌نشین بودند و این دلیل نمی‌شود کیفیت‌شان با بازیکنان دیگر متفاوت باشند. همه بچه‌ها به تیم کمک می‌کنند.

آسیب‌دیدگی اسماعیلی‌فر شدید است
وی در مورد مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر نیز به خبرنگاران گفت: مصدومیت دانیال هم واقعاً جدی بود و صحنه بدی رخ داد. خدا به او رحم کرد. باید ببینیم فردا و پس فردا وضعیتش چطور است. شکستگی یا دررفتگی ندارد، اما آسیب‌دیدگی او شدید است.

صادقی می‌تواند خیلی بیشتر از اینها به ما کمک کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد سعید صادقی در مسابقه امروز اظهار داشت: سعید صادقی بازیکن خودم بوده است و شناخت خوبی از او دارم. البته در نیمه اول عملکرد زیاد خوبی نداشت، ولی در نیمه دوم خیلی بهتر و به بازی مسلط شد. به نظرم سعید می‌تواند خیلی بیشتر از اینها به ما کمک کند. باید منتظر باشیم، ولی به نظرم در نیمه دوم سعید صادقی بازیکن خوبی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =