بورس کالا

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: عمده تولیدکنندگان نگران بازار فروش محصولات خود هستند، این درحالی است که بورس کالا محل امنی برای تولیدکنندگان جهت فروش محصولات آنها به شمار می‌رود.

به گزارش ایراسین به نقل از سازمان بورس، کمال علیپور خنکداری در رابطه با بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تالار معاملات بورس کالا اظهار کرد: با هدف بررسی آخرین وضعیت عرضه محصولات از جمله مصالح ساختمانی نظیر سیمان و فولاد و میزان عرضه محصولات نسبت به تولیدات از تالار معاملات بورس کالا و سازمان بورس بازدید داشتیم، اگر دولت به حمایت از بورس کالا ادامه دهد تا تولیداتی مانند سیمان و فولاد و سایر محصولات در بورس عرضه شده و کشف قیمت مناسبی برای آنها صورت بگیرد، اتفاق مثبتی در بازار محصولات رخ خواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزایای بورس کالا، افزود: هم اکنون عمده تولیدکنندگان نگران بازار فروش محصولات خود هستند، این درحالی است که بورس کالا محل امنی برای تولیدکنندگان جهت فروش محصولات آنها به شمار می‌رود.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد که مجلس در تنظیم برنامه هفتم توسعه به موضوع عرضه خُرد محصولات در بازار سرمایه نیز توجه خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =