• ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
  • کد خبر: 31718
  • readingTime: ۳ دقیقه
یحیی گل‌محمدی؛ پرسپولیس - پیکان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نیاز این تیم به یک مهاجم جدید اعلام کرد، این باشگاه هنوز وارد نقل‌وانتقالات نشده است.

به گزارش ایراسین به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان که به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: بازی در مجموع جاندار بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. هر وقت توانستیم پاس بدهیم و به زمین حریف برسیم و از فضاها استفاده کنیم، توانستیم موقعیت به دست بیاوریم. پیکان هم تیم شایسته و خوبی است و اصول دفاعی را خوب رعایت می‌کند. تمام مدافعان این تیم امروز بدون اشتباه بودند و تمرکز خوبی در کار دفاعی داشتند. یک بار هم که ما در نیمه اول توانستیم از دفاع آنها رد شویم داور آفساید اعلام کرد که قطعاً آفساید نبود.

قطعاً از نتیجه بازی مقابل پیکان راضی نیستم
وی ادامه داد: در اینطور بازی‌ها که بازی فشرده است و تیم حریف خوب دفاع می‌کند باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنید که متأسفانه امروز این کار را انجام ندادیم. قطعاً از نتیجه بازی راضی نیستم، ولی چیزی که مهم است، این است که لیگ یک ماراتن و تورنمنت ادامه‌دار است و باید سعی کنیم خودمان را سریع پیدا کنیم و ریکاوری خوبی از لحاظ ذهنی و بدنی برای بازی هفته آینده مقابل گل‌گهر داشته باشیم. ان‌شاءالله بتوانیم تمرکز خوبی در بازی آینده داشته باشیم و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

ممکن است برای هر بازیکنی دوران اُفت وجود داشته باشد
«۱۳ هفته از لیگ گذشته و هنوز برخی بازیکنان مثل سعید صادقی، مهدی ترابی و ... به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند.»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: همه بازیکنانی که امسال به پرسپولیس آمدند شناخته شده هستند و بازیکنانی بودند که فصل خوبی را پشت سر گذاشته بودند. بازیکنانی هم که نگه داشتیم عملکرد خوبی داشتند. اینکه بخواهیم اسم بیاوریم، درست نیست، در هر صورت ممکن است برای هر بازیکنی دوران اُفت وجود داشته باشد. تعطیلی لیگ هم به خاطر جام جهانی فکر می‌کنم یک مقدار شور و حال را از بازیکنان گرفت. ما دوباره باید بدنسازی می‌کردیم که متأسفانه مشکلاتی زیادی هم در آن دوران داشتیم؛‌ از لغو مسابقات بگیرید تا نداشتن زمین تمرین و اعتصاب برخی از بازیکنان که چهار پنج تمرین خوب را از ما گرفت و همین اواخر که لوکادیا از جمع ما جدا شد. یک بازیکن احتیاج به تمرین خوب و ذهن باتمرکز دارد. این امکانات و مسائل را ما باید برای بازیکن فراهم کنیم. قطعاً بازی به بازی بازیکنان بیشتر تمرکز خواهند کرد و این حسی را که در رقابتی سخت قرار داریم، باید درک کنند و ادامه دهند.

در بازی‌های بعد به عبدی و پاکدل احتیاج پیدا خواهیم کرد
گل‌محمدی در واکنش به این پرسش که باز هم شما تشخیص دادید از مهاجم تخصصی و عبدی و پاکدل استفاده نکنید و آیا فاصله این دو بازیکن با لوکادیا و شیخ دیاباته دلیل این تصمیم بوده است، گفت: در شرایطی هستیم که بازیکنان و مهاجمان دنبال اطمینان ما هستند. ما باید این اطمینان و تمرکز را به آنها بدهیم. باید شرایطی را فراهم کنیم که بازیکن خودش را پیدا کند. بازی به بازی مطمئنم بازیکنان ما بهتر خواهند شد. ما به آنها اطمینان داریم. قطعاً وقتی در پرسپولیس هستند توانایی‌های لازم را دارند. پاکدل و عبدی از بازیکنان خوب ما هستند و ما در بازی‌های بعد به آنها احتیاج پیدا خواهیم کرد. با تمرینات خوب و ذهنیت مثبت می‌توانیم آنها را برگردانیم.

به موقع تلاش می‌کنیم تا یک مهاجم خوب بگیریم
وی در مورد جذب مهاجم برای جانشینی لوکادیا و اینکه از علی علیپور به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی پرسپولیس نام برده شده است، عنوان کرد: یکسری اسامی مطرح می‌شود که هیچکدام صحت ندارد. ما هنوز وارد نقل‌وانتقالات نشدیم. به دلیل فشردگی مسابقات بعد از این دو بازی دنبال مهاجم خواهیم بود تا یک بازیکن خوب بگیریم، ولی هیچ تیمی در این شرایط مهاجمانش را برای فروش نمی‌گذارد و یا قیمت‌های سرسام‌آور از بودجه ما خارج است. به هر حال به موقع تلاش خواهیم کرد تا یک مهاجم خوب بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =