کفایت

معاون سرمایه‌ انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه الگویی ۴۰ساله در زمینه حمل‌ونقل است و تلاش می‌کند تا تجربیات ارزشمند خود را در این عرصه مهم در اختیار دیگران بگذارد.

مهدی کفایت معاون سرمایه‌ انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری «همایش پلیس‌یاران و بررسی موانع و چالش‌های سرویس‌های مسافربری» در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در این همایش فعالان ناوگان حمل‌ونقل استان اصفهان جمع شدند تا فولاد مبارکه به عنوان الگویی۴۰ساله تجربیات خود را در اختیار دیگران بگذارد.

وی گفت: فولاد مبارکه امروز ناوگانی را با ۱۲۰۰ اتوبوس در اختیار داشته و چیزی حدود ۲۵هزار نفر از کارکنان خود را در طول روز جابجا می‌کند تا به صورت ایمن، منظم و با کمترین خطا، خطوط تولید از سرمایه‌های انسانی این شرکت بیشترین بهره را ببرد.

معاون سرمایه‌ انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه افزود: برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای آموزش، کنترل و اصلاح سیستم حمل‌ونقل فولاد مبارکه به صورت منظم در حال انجام است و اگر این کار انجام نشود امنیت این ناوگان با خلل روبرو می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: حفظ جان انسان‌ها برای همه ما مهم است و به همین خاطر باید عملیات حمل‌ونقل با کمترین خطر انجام شود تا کارکنان فولاد مبارکه و سایر مردم عزیز همواره با سلامت و امنیت در مسیرهای مواصلاتی تردد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =