محمد حسین بصیری

مدیرعامل شرکت صنایع و معادن ماهان گفت: باید خود را با حرکت های موجود در حوزه انرژی دنیا منطبق سازیم و این مزیت های نسبی را تبدیل به تهدید نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد حسین بصیری مدیرعامل شرکت صنایع و معادن ماهان در پنل «ابعاد تامین پایدار و سرمایه گذاری صنعت فولاد در حوزه انرژی» در اولین همایش تخصصی انرژی در صنعت فولاد اظهار کرد: مزیت های نسبی در کشور برای تولید فولاد وجود دارد و امروز بر پایه این مزیت ها باید حرف اول را در دنیا بزنیم.

وی گفت: باید خود را با حرکت های موجود در حوزه انرژی دنیا منطبق سازیم و این مزیت های نسبی را تبدیل به تهدید نکنیم. پیشنهاد ما این است که میزان سرمایه گذاری های مورد نیاز در این زمینه به ما اعلام شود تا بیش از این مقدار متضرر نشویم.

مدیرعامل شرکت صنایع و معادن ماهان افزود: این کار می تواند با ایجاد صندوق سرمایه گذاری برای توسعه میادین گازی انجام شود و مدیریت آن به دست شرکت های فولادی باشد.

بصیری خاطر نشان کرد: ریشه بسیاری از چالش ها موضوع هماهنگی است چرا که هماهنگی های انجام شده باعث ایجاد رضایت ها در صنعت فولاد در مورد مدیریت برق در تابستان امسال است. باید مغز متفکری در این زمینه ایجاد شود تا با ایجاد همکاری و بیان مشکلات توسط صنایع، اتاق فکر بتواند تصمیم های مورد نیاز نظیر سرمایه گذاری ها، محدودیت ها و... صورت پذیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =