کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: امسال بیش از هشت میلیارد تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان تحت این نهاد پرداخت شده است.

به گزاش خبرنگار ایراسین، کریم زارع اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد را پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان است که امسال چهار هزار و ۲۴۷ مددجوی تحت حمایت با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۶۰۹ میلیون تومان از بیمه‌های تامین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با پرداخت سرانه بیمه تامین اجتماعی مددجویان، گام عظیمی با هدف تامین آتیه زندگی‌ آن‌ها برمی‌دارد، ادامه داد: مددجویان بهره‌مند از بیمه اجتماعی، زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه از مجموع خانوارهای مددجویان مشمول بیمه اجتماعی، سه هزار و ۵۴۱ نفر از زنان سرپرست هستند، افزود: ۷۰۶ نفر نیز از مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال این نهاد هستند که پس از اجرای طرح از سوی مجریان، به شعب تامین اجتماعی معرفی‌ و حق بیمه آن‌ها به این شعب واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان، تلاش در خصوص توانمندی و ارتقاء سطح اعتمادبه‌نفس، امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است، گفت: با ارائه خدمات بیمه تامین اجتماعی، مددجویان از مزایای بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =