مصطفی عبداللهی عضو هیئت مدیره انجمن نوردکاران

عضو هیئت مدیره انجمن نوردکاران ایران گفت: هم اکنون کارخانه های تولید نبشی و ناودانی در کشور با حدود ۴۵ درصد ظرفیت خود کار می کنند.

مصطفی عبداللهی عضو هیئت مدیره انجمن نوردکاران در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین افزود: با توجه به کاهش انجام پروژه‌های عمرانی در کشور مصرف نبشی و ناودانی در کشور کاهش پیدا کرده است و این هرگونه سرمایه‌گذاری را در این زمینه با مشکلاتی زیادی مواجه کرده است.
مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی گرم فلز اظهار داشت: با توجه به اینکه کشورمان دارای ذخایر بسیار خوبی در زمینه تولید فولاد است؛ در صورتی که دولت زمینه صادرات محصولات فولادی را تسهیل کند. در این صورت می‌توانیم نبشی و ناودانی تولیدی را به بسیاری از کشورهای جهان و حتی اروپا صادر کنیم.

 

عضو هیئت مدیره انجمن نوردکاران کشور اظهار داشت: کشورمان در تولید نبشی و ناودانی کمبودی ندارد و تولیدکنندگان در این شرایط با حداکثر ظرفیت کار نمی‌کنند. اما انتظار داریم دولت با ساز و کار مناسبی بتواند قیمت شمش را ثبات بخشد که در این صورت قیمت نبشی و ناودانی نیز در بازار ثبات پیدا خواهد کرد.
وی گفت: قیمت نبشی و ناودانی در بازار بیشتر به نوسان قیمت شمش بستگی دارد. لذا هر چقدر شمش نوسان قیمت داشته باشد در نوسان قیمت نبشی و ناودانی در بازار تاثیر گذار است.
این عضو هیئت مدیره انجمن نوردکاران با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی ایران افزود: خوشبختانه امسال شرکت‌های فولادی از برگزاری این نمایشگاه بسیار استقبال خوبی داشته‌اند که امیدواریم شاهد توسعه صنعت فولاد در کشور باشیم.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ( ایران متافو ) که با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی ۹ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده بود، عصر امروز بکار خود پایان می دهد.
غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سالن ۳۸ این نمایشگاه به مدت چهار روز پذیرای عموم مردم، دانشجویان، اساتید، متخصصان حوزه معدنی و صنایع معدنی کشور، علاقمندان و بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران ( ایران متافو) بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =