حمید علی‌آبادیان، مدیر روابط‌عمومی ایمیدرو

مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: ایمیدرو در استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در کشور، از جمله شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی پیشرو است.

حمید علی آبادیان مدیر روابط عمومی ایمیدرو در حاشیه نمایشگاه ایران‌متافو در گفتگو با خبرنگار ایراسین بیان کرد: به هر میزان که شرکت‌های تابعه ایمیدرو از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تولید خود استفاده کنند، آینده خوبی در انتظار شرکت‌های صنعتی و معدنی است.
مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اظهار داشت: از طرفی ایمیدرو در این حوزه با ایجاد مراکز ایمینو و یونیدرو به دنبال این است که ارتباط خود را با شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش‌های مختلف صنعتی افزایش دهد تا شرکت‌ها از این ظرفیت در حوزه افزایش تولید به خوبی استفاده کنند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران افزود: خوشبختانه متافو برند بسیار خوبی است که معمولاً همه شرکت‌های صنعتی و معدنی کشور به صورت پر شور از برگزاری این نمایشگاه استقبال می‌کنند؛ هر چند که در سال‌های اخیر به علت شیوع بیماری کرونا کمتر مورد توجه قرار گرفت.
علی آبادیان یادآور شد: با توجه به اهمیت برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران خوشبختانه امسال حضور در این نمایشگاه برای شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی مورد توجه جدی قرار گرفته و شرکت ها بسیار گسترده از آن استقبال کرده‌اند.
وی بیان کرد: خوشبختانه به همراه بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت‌های خارجی، امسال شرکت‌های تابعه ایمیدرو در این نمایشگاه حضور یافته‌اند تا دستاوردهای خود را در حوزه معدنی و صنایع معدنی کشور در این نمایشگاه عرضه کنند.
مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اظهار داشت: ایمیدرو به دنبال این است که علاوه بر عرضه دستاوردهای خود در بخش‌های مختلف معدنی و صنایع معدنی، ارتباط خود را با شرکت‌های فولادی و معدنی تولیدکننده آلومینیوم و تولیدکنندگان مس در کشور را بیشتر کند تا بتواند در این حوزه از تجربه سایر شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی کشور استفاده کند.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران متافو با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی ۹ تا ۱۲ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برپا شده است.
غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکت های تابع این شرکت در سالن ۳۸B این نمایشگاه پذیرای عموم علاقمندان و بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =