غرفه فولاد مبارکه در متافو

خبرنگار ایراسین حاشیه‌های افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دومین روز نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (متافو) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس‌هیئت عامل ایمیدرو بود که برای این منظور، مدیران دقایقی چند در مقابل سالن ۳۸b چشم انتظار وی بودند که سرانجام این حضور محقق شد.

امسال پنج سالن برای استقرار بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و حدود ۵۰ شرکت و نمایندگی خارجی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(متافو) گردهم آمده‌اند.

دومین روز این نمایشگاه، شاهد حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، مدیرکل فلزات معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، مدیران عامل شرکت ملی فولاد ایران و شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین، همچنین هیاتی از انجمن متالورژی و بازیافت فلزات روسیه بود.

امضای تفاهم‌نامه بین انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن متالورژی و بازیافت فلزات روسیه از نکات حاشیه‌ای در نمایشگاه بود.

استقبال گسترده خبرنگاران رسانه‌های تخصصی از نوزدهمین نمایشگاه ایران‌متافو باعث شده است هر یک از مقام‌های مسئول، در کوتاه زمانی در حلقه خبرنگاران و عکاسان و فیلمبرداران قرار گیرند.

انتظار می رود روز جمعه (فردا) شلوغ‌ترین روز نمایشگاه باشد و حضور متخصصان و عموم علاقه‌مندان در سالن‌ها بیش از امروز و روز چهارشنبه باشد.

ترافیک عصرگاهی تهران برخلاف سال‌های گذشته با تراکم خروجی نمایشگاهی مواجه نیست، این امر ناشی از تغییر زمان پایان کار نمایشگاه (۱۵ بعدازظهر) است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران (ایران متافو) با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت‌های خارجی ۹ تا ۱۲ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا و غرفه فولاد مبارکه و شرکت‌های تابعه آن در سالن ۳۸ این نمایشگاه پذیرای عموم مردم، علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =