متافو

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران (IranMetafo ۲۰۲۲)، ۹ تا ۱۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب سازی و ریخته گری) با عنوان ایران متافو (IranMetafo ۲۰۲۲) برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که در آن بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت و نام تجاری خارجی شرکت می‌کنند، ۹ تا ۱۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن‌های ۳۸A-۳۸-۴۰-۴۰A-۴۱-۴۱B-۴۴/۱-۴۴/۲-۳۸B-۳۱A-۳۱B برگزار می‌شود.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعداز ظهر، پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

در این نمایشگاه، شرکت‌های فعال این عرصه تازه‌ترین محصولات و خدمات خود را در زمینه متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی، ریخته‌گری، کوره های صنعتی، عملیات حرارتی و صنایع وابسته به نمایش می‌گذارند.

در بخش آهن و فولاد (Steelexpo) شرکت‌های فولاد در زمینه مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژهای آهن، کارخانجات آهن و فولاد، تجهیزات و ماشین ‌آلات صنایع فولاد و انواع محصولات فولادی در این نمایشگاه حضور دارند.

در بخش دیگر این نمایشگاه، شرکت‌های فعال در زمینه ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری (Castexpo) شامل انواع روش‌های ریخته ‌گری، قالب‌سازی و انواع قالب‌ها، آهنگری و فورج، ماشین‌ کاری و دریلینگ، آبکاری و پوشش ‌دهی، جوشکاری و تجهیزات جوش و انواع روش‌های برشکاری آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

همچنین در بخش فلزات غیرآهن (Noferexpo)، فعالین حوزه آلومینیوم، مس، سرب، روی و انواع فلزات گرانبها شامل طلا، نقره، پلاتین و تیتانیوم، اکتشاف و استخراج فلزات غیرآهنی، فرآوری فلزات و تولید محصولات فلزی غیرآهنی حضور دارند.

در بخش معدن و صنایع معدنی (Minexpo) شرکت‌هایی در زمینه مواد معدنی فلزی و غیر فلزی، انواع زغال سنگ و کک، مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف، حفاری و استخراج، انواع تجهیزات معدن، ماشین ‌آلات سنگین، کائه ‌آرایی و فرآوری، پیمانکاری معادن دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

در عرصه کوره‌ها (Furnexpo)، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی (Refrexpo)، فعالان بخش انواع کوره‌های صنعتی، سرامیک‌ها، نسوزهای شکل‌دار و بی‌شکل، عایق‌ها و مواد الیافی، قطعات و تجهیزات نسوز در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

پروژه‌های صنعت و معدن (Projexpo) بخش دیگری از این نمایشگاه است که در آن شرکت‌هایی که در زمینه انواع پروژه‌های معدنی، صنایع فولاد و فلزات غیرآهنی، پروژه‌های نیروگاهی، پروژه‌های راهسازیو عمرانی،تکمیل پروژه و طرح‌های توسعه‌ای، پروژه‌های تحقیقاتی صنعتی، سرمایه ‌گذاری و تامین مالی پروژه، خدمات پیمانکاری، بیمه، مشاوره و... فعالیت می‌کنند حضور مؤثری را خواهند داشت.

گفتنی است این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی(UFI)، در سال گذشته با حضور ۴۵۰ شرکت از ۲۲ کشور مختلف، در ۱۱.۱۸۵ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شد

شما می‌توانید لیست مشارکت‌کنندگان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران (متافو) را از اینجا ببینید.

برای دانلود پوستر با کیفیت این نمایشگاه نیز اینجا کلیک کنید.

همچنین برای آگاهی از رویدادها و اخبار لحظه‌ای این نمایشگاه به پایگاه خبری تحلیلی ایراسین مراجعه کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =