کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان کمک های مردمی با همکاری مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین مددجویان و نیازمندان محلات توزیع شده است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، با تاکید بر لزوم توجه به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان محلات، اظهار کرد: ۵۳۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان با مشارکت مردم در رسیدگی به نیازهای اساسی محرومان و نیازمندان و خدمت‌رسانی به صورت محله‌محور، نقش موثری ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به استفاده از توان مردمی در ترویج روحیه جهادی برای تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی به افراد ضعیف و کم درآمد، ادامه داد: افزایش میزان کمک‌های مردمی در قالب نقد، کالا و خدمات به ارزشی بیش از ۴۰۲ میلیارد و ۳۶ میلیون تومان، نشان از حسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط این نهاد به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به حضور میدانی مراکز نیکوکاری و تمرکز در ارائه خدمت به نیازمندان و جامعه هدف اشاره کرد و افزود: برای کیفی‌سازی در نحوه خدمت‌رسانی، علاوه بر آموزش به مسئولان مراکز، بر عملکرد تخصصی آنها نیز توجه شده و درحال حاضر ۱۵۷ مرکز به‌صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف درمان، مسکن، اشتغال، دانش‌آموزی، جهیزیه برای توانمندسازی مددجویان فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =