کارلوس کیروش

تمرین تیم ملی فوتبال ایران با یک مربی پرتغالی جدید پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان لیگ داخلی و همچنین لیگ قطر در مرکز ملی فوتبال ادامه دارد و کارلوس کیروش با دقت عملکرد بازیکنان ملی‌پوش را برای اعلام لیست نهایی بررسی می‌کند. بر اساس برخی منابع لیست نهایی کیروش 22 آبان‌ماه و پس از بازی با نیکاراگوئه اعلام خواهد شد.

ملی‌پوشان صبح امروز نیز در جلسه تمرینی حاضر شدند و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کردند. در این تمرینات یک مربی پرتغالی جدید نیز به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. این مربی که برونو نام دارد به تازگی به تیم ملی فوتبال ایران اضافه شده و در حین تمرین نیز مدام با کیروش در ارتباط بود.

او مسئول هماهنگی آیتم‌ها و ریتم بازیکنان بود و در کنار دیگر دستیاران کیروش یعنی راجر ده‌سا، الکساندر لوپز، ریکاردو سیلوا، میکو کوجالا، میکائیل موریرا و ژوائو عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت.

برنامه ویژه کیروش برای آنالیز انگلیس و آمریکا

در حاشیه این تمرین نیز روزبه چشمی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد: زمان کمی تا جام جهانی مانده است و با نفرات داخلی تمرینات آغاز شده است و تمرین‌های خوبی را با کادر فنی پیش می‌بریم تا لژیونرها هم اضافه شوند و یک تیم خوب را راهی مسابقات کنیم. جو تیم ملی از نظر تمرینی و فوتبالی خوب است و همه دارند تلاش خود را می‌کنند و امیدوارم دست پر از میدان خارج شویم.

این مدافع ملی‌پوش باشگاه استقلال درباره شانس خود برای حضور در جام جهانی گفت: کیروش به من فرصت داد و من تمام تلاش خود را می‌کنم که نظر او را جلب کنم. همه بازیکنان دارند تلاش خود را می‌کنند چون جام جهانی، مهم‌ترین رویداد فوتبالی است. همه شانس دارند و آقای کی‌روش هم بازیکنان را زیر نظر دارد. همه تلاش خود را می‌کنند تا مسافر جام جهانی باشند و من هم این کار را انجام می‌دهم. ما سرباز تیم ملی هستیم و در هر پستی تمام تلاش خود را برای تیم ملی انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به بازی حساس تیم ملی با تیم‌های انگلیس و آمریکا تاکید کرد: کیروش برنامه‌ فشرده‌ای برای آنالیز تیم‌های حریف دارند و قطعا می‌دانم که آنالیز خوبی کردند و نکات خوبی را به ما گوشزد می‌کنند. امیدوارم دست پر از جام جهانی خارج شویم.

چشمی درباره شانس صعود تیم ملی به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی خاطرنشان کرد: شاید روی کاغذ تیم‌های حاضر در گروه‌، نسبت به جام جهانی قبلی تیم‌های‌ آسان‌تری باشند اما این‌طور نیست و انگلیس شانس قهرمانی دارد. باید خوش‌بین باشیم و تمام تلاش خود را بکنیم تا نتیجه بهتری نسبت به جام جهانی قبلی بگیریم اما گروه‌مان، گروه سختی است و کار بزرگی در پیش داریم. سعی می‌کنیم عمکلرد بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم. شما ۳ تیم دیگر را گروه را می‌شناسید و می‌دانید کار سختی در پیش است اما تیم ملی تمام تلاش خود را می‌کند تا موفقیت حاصل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =