• ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
  • کد خبر: 29641
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان/ نکونام

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که جواد نکونام به کار خود با فولاد ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کارلوس کیروش از ابتدای زمانی که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برای دومین مرتبه عهده‌دار شد، به دنبال این بود تا برای بار دیگر جواد نکونام به عنوان دستیارش در جام جهانی حضور داشته باشد. با این حال این موضوع از ابتدا حواشی زیادی به دنبال داشت.

در ابتدا بنا به حضور تمام وقت نکونام در تیم ملی و استعفا او از فولاد مطرح شد، زیرا تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال بنا داشت تا نکونام را بعد از جام جهانی جایگزین کیروش کند. با این حال با مخالفت باشگاه فولاد این اتفاق رخ نداد.

فولادی‌ها از ابتدا نیز مخالف حضور نکونام در تیم ملی بودند و می‌خواستند با مربی موفق خود در آسیا حاضر شوند و این تیم دستخوش تغییرات زیادی نشود.

با این حال بار دیگر احتمال حضور همزمان نکونام در تیم ملی و باشگاه فولاد نیز مطرح شد که بار دیگر با مخالفت باشگاه فولاد خوزستان مواجه شد و این پروژه نیز به سرانجام نرسید.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شب گذشته نیز در گفت‌وگویی رسانه آب پاکی را روی دست فدراسیون ریخت و قاطعانه گفت که نکونام در فولاد می‌ماند تا تیم ملی بدون دستیار ایرانی به جام جهانی برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =