ورزشگاه نقش جهان

ورزشگاه ۷۵ هزارنفری نقش‌جهان اصفهان از آن دست پروژه‌هایی است که در قالب  تعهد فولاد مبارکه به مسئولیت اجتماعی تبلور یافت و ازجمله طرح‌هایی است که با همت و سرمایه‌گذاری شرکت فولاد مبارکه، پس از قریب به سه دهه سکون به مرحله اجرا درآمد.

پایگاه خبری تحلیلی ایراسین- «تولید» مهم‌ترین کلیدواژه توسعه پایدار و اقتصاد سالم است که علاوه بر خلق ارزش، اشتغال‌زایی و تأمین نیاز جامعه، خالق فرصت‌های جدید برای اجتماع و رافع مسائل و دغدغه‌های ملی، منطقه‌ای و پیرامونی است.

توجه به محیط‌زیست، توسعه فضای سبز، ایجاد و توسعه اماکن ورزشی، تفریحی و فرهنگی، مشارکت در اجرای پروژه‌های معوق، همکاری در اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی و توسعه زیرساخت‌های مواصلاتی و ارتباطی ازجمله مزایای ایجاد کسب‌وکارهای بزرگ و صنایع مادر است که این خدمات در قالب مسئولیت‌های اجتماعی از جانب صنایع بزرگ ارائه می‌شود.

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صنعت منطقه مرکزی ایران، همواره با گام برداشتن در مسیر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، کوشیده است برای جامعه پیرامون خود ارزش‌های مشترک خلق کند و نه‌تنها خود را در قبال سهام‌داران، بلکه در برابر محیط انسانی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین ‌محیط زیست مسئول می‌داند و به‌عنوان یک بنگاه متعالی، توسعه پایدار همه‌جانبه را در دستور کار خود قرار داده‌ است.

مسئولیت‌پذیری در گروه فولاد مبارکه فراتر از این است؛ این شرکت در کنار پاسخ‌گویی و شفافیت در برابر کلیه ذی‌نفعان سازمانی، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را به سرفصلی مهم و یکی از راهبردهای استراتژیک خود بدل ساخته؛ تاآنجاکه به‌عنوان شرکت سرآمد کشوری و الگوی تعالی سازمانی، می‌توان گفت عملکرد شرکت در قبال جامعه، درخشان و چشم‌گیر بوده است.

ورزشگاه ۷۵ هزارنفری نقش‌جهان اصفهان از آن دست پروژه‌هایی است که در قالب تعهد فولاد مبارکه به مسئولیت اجتماعی تبلور یافت و ازجمله طرح‌هایی است که با همت و سرمایه‌گذاری شرکت فولاد مبارکه، پس از قریب به سه دهه سکون به مرحله اجرا درآمد. طرحی ملی که کلنگ احداث آن در سال ۱۳۶۸ به زمین زده شد و پس از رکودی طولانی، با هماهنگی صورت‌گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان، در هشتم آذرماه ۱۳۹۳ به شرکت فولاد مبارکه واگذار گردید تا درنهایت در ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۵ به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های استاندارد ایران با گنجایش ۷۵ هزار نفر افتتاح شود.

این افتخار در ادامه سایر طرح‌های مرتبط با حوزه مسئولیت اجتماعی در فولاد مبارکه، با هدف توسعه ورزش و اماکن ورزشی کشور برنامه‌ریزی و عملیاتی شد و در کنار آن با عنایت ویژه به توسعه و تقویت ورزش‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی، استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران، در حال حاضر بیش از ۲هزار و ۵۰۰ ورزشکار در قالب ۹۱ تیم کارگری و حرفه‌ای زیر نظر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و امور ورزش شرکت، مشغول به فعالیت هستند.

ارتقای سلامت و شادابی کارکنان و کارگران فولاد مبارکه همواره موردتوجه شرکت قرار داشته است؛ به‌طوری‌که با تأمین زیرساخت‌های ورزشی در اماکن زیر نظر شرکت و عقد قرارداد با بسیاری از باشگاه‌های سطح شهرستان و استان، ضریب نفوذ ورزش در کارکنان و خانواده محترم آن‌ها به نحو چشم‌گیری ارتقا یافته است. این شرکت تأمین زیرساخت‌های ورزشی و توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه ورزش در میان کارکنان و مردم شریف پیرامون خود را رسالت و دغدغه‌ای مهم و در جهت عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌داند.

*محمدجواد براتی
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =