بارش باران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی پنج استان خبر داد.

به گزارش ایراسین، سرهنگ احمد شیرانی درباره شرایط ترافیکی موجود در محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس پایش‌های صورت گرفته و آخرین گزارش‌های دریافتی از از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی طی امروز سه شنبه، سوم آبان، شاهد ترافیک پرحجم در آزادراه پردیس-تهران، حدفاصل تونل شماره دو تا یک هستیم. همچنین ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه تهران-ساوه محدوده نسیم شهر نیز پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

شیرانی با بیان اینکه تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور به صورت آرام و روان گزارش شده است، گفت: گزارشی در خصوص ترافیک سنگین یا گره ترافیکی در دیگر محورها به پلیس گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود: محور ریگان - ایرانشهر و محور لاسم - ارجمند نیز تا اطلاع بعدی مسدود است و طی این مدت تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در حال حاضر شاهد بارش باران در در برخی از محورهای استان های مازندران، گلستان، سمنان وخراسان شمالی هستیم.

شیرانی با تاکید بر اینکه در شرایط جوی بارانی لازم است که رانندگان بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با سایر خودروها را رعایت کنند، گفت: با توجه به شرایط جوی و احتمال افزایش زمان سفر، لازم است که رانندگان پیش از آغاز سفر خود به منظور برنامه ریزی بهتر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در ادامه با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =