بازی فولاد مبارکه سپاهان- نساجی مازندران/ مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان دوم آبان که به نام «سپاهان» نام‌گذاری را شده را روز مهمی برای فوتبال ایران دانست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس عصر دوشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که به مناسبت دو آبان‌ماه با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شد، اظهار کرد: امروز (دوم آبان‌) روز بسیار مهمی برای سپاهان است و به عنوان بخش مهمی از تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود، زیرا سپاهان تنها باشگاه ایرانی است که به جام باشگاه‌های جهان راه یافته که افتخار مهمی برای یک باشگاه بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نسل جدیدی است که در راه است، نسلی که صفحات جدیدی در تاریخ فوتبال ایران رقم خواهد زد. اگر نگاه کلی به فوتبال ایران داشته باشیم، رقابت بعدی جام جهانی است و همیشه باید به چیزی فراتر از حد عادی فکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره شرایط تیمش گفت: سپاهان در حال حاضر در شرایط خوبی قرار گرفته و تلاش داریم تا از لحظه زندگی بهره ببریم و کار کنیم. هر روز از درکنار هم بودن لذت می‌بریم، زندگی فقط لحظات پیروزی در بازی نیست و لحظاتی که در کنار هم هستیم هم محسوب می‌شود.

مورایس با اشاره به تعطیلی حدود دو ماه لیگ برتر به دلیل جام جهانی توضیح داد: برای برگزاری اردو در این برهه زمانی مشغول برنامه‌ریزی هستیم و برخی احتمالا نظیر اردوی خارجی نیز مطرح است. شرایط بسیار سختی خواهد بود، زیرا باید درباره شرایط مالی و بودجه‌ای نیز برنامه‌ریزی کرد ضمن اینکه به دلیل برگزاری جام جهانی، رفتن و محیا کردن شرایط اردو سخت است. در طول جام جهانی به دلیل شرایط آب‌وهوایی زمستانی، کشورهای زیادی برای برگزاری اردو وجود ندارد. شاید ترکیه، دبی، پرتغال و اسپانیا گزینه‌های خوبی باشند.

وی افزود: در زمان تعطیلی لیگ برتر یک بازی دوستانه با تیم زنیت سنت پترزبورگ در اصفهان برگزار خواهیم کرد که امیدوارم هواداران بتوانند از نزدیک این بازی را تماشا کنند. قطعا در این دوران تمرینات خوبی خواهیم داشت و برای شروع مجدد لیگ آماده خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره ملی‌پوشان سپاهان که احتمال حضور در جام جهانی را دارند، تاکید کرد: سپهان قطعا سه بازیکن یعنی امید نورافکن، رامین رضاییان و پیام نیازمند را در جام جهانی خواهد داشت، اما درباره دیگر بازیکنان مطمعن نیستم. این بازیکنان با کیفیت هستند و می‌توانند برای تیم ملی مفید واقع بشوند، از انتخاب بازیکنانم برای حضور در تیم ملی خوشحال خواهم شد.

مورایس در پاسخ به این سوال که آیا برای تماشای بازی‌ها در قطر حضور خواهد یافت، خاطرنشان کرد: بستگی به شرایط دارد، قطعا علاقه به حضور در جام جهانی و تماشای بازی‌ها دارمغ به ویژه بازی ایران و انگلیس که بازی خوبی خواهد بود.

وی در مورد شرایط تیم‌های ایران و پرتغال در جام جهانی پیش روی تصریح کرد: درباره آینده نمی‌توانم نظری بدهم، همواره هوادار تیم‌هایی هستند که در آن‌ها تجربه کار کردن دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به پرسشی درباره بازی هفته جاری این تیم برابر مس رفسنجان گفت: مس تیم قابل احترامی است که فوتبال با سازماندهی دفاعی خوب انجام می‌دهد و بازیکنان خوبی نیز در اختیار دارند. من به بازیکنان خودم اعتماد دارم و آن‌ها می‌توانند تفاوت‌ها را رقم بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =