بازی فولاد مبارکه سپاهان- نساجی مازندران/ مورایس

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان از بازی برابر تراکتور پیروزی می‌خواهد و تمام تلاش‌مان را برای این مهم به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان و تراکتور در هفته دهم لیگ برتر اظهار کرد: هم‌اکنون در هفته تربیت بدنی در ایران به سر می‌بریم و اولین بار است که در کشوری می‌بینم این هفته نام گذاری شده و آن را جشن می‌گیرند. این موضوع ارزشمند بوده و خوب است که بتوانیم با این موضوعات زندگی کنیم. فوتبال با همین حس می‌آید و در هر بازی ارزش‌ها جمع شده و دو تیم دوستانه و متحد رقابت می‌کنند. در نهایت هم یک تیم برتر برنده می‌شوند. ما می‌توانیم رقابت کنیم و در آخر همه دوست هستیم. همه انسان هستیم و عشق تنها دلیل حضور تک تک ما در اینجا است.

وی با اشاره به تقابل تیمش با تیم تراکتور افزود: نمی‌توان نتیجه این بازی را حدس زد، به بازیکنانم اعتماد دارم ضمن اینکه به تیم حریف احترام می‌گذارم. سپاهان از این بازی پیروزی می‌خواهد و تمام تلاش‌مان را برای این مهم به کار می‌گیریم. باید انرژی، قدرت و شادابی لازم را برای برد در بازی فردا جمع کنیم، زیرا می‌خواهیم زیبایی فوتبال را ارائه دهیم.

مورایس در واکنش به پرسشی مبنی بر کسب توپ طلا توسط کریم بنزما تاکید کرد: چیزی که یادم می‌آید درباره زمانی است که بنزما گل‌های زیادی نمی‌زد. در جلسه از مورینو پرسید چه چیزی می‌خواهد. جوری برخورد کرد که انگار نمی‌دانست ماموریتش گلزنی است. کریم شخصیت متفاوتی داشت و در آن زمان‌ها هم از بهترین مهاجمان بود اما در کنار رونالدو کارش بسیار سخت بود. البته او برای گلزنی رونالدو خیلی کارها انجام می‌داد. او با تجاربی که کسب کرد، به جایی که جایگاهش بود رسید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره محمد علی‌نژاد خاطرنشان کرد: علی‌نژاد یک انسان فوق‌العاده خوش قلب است. من باید به بازیکنانم اعتماد داشته باشم و باید با خودم کنار بیایم که با استراتژی که دارم. کم کم دارم با بازیکنان آشنا می‌شوم و باید بیشتر به آن‌ها اعتماد کنم. گاهی بحث مهارت نیست و بحث شخصیت است که علی‌نژاد شخصیت بسیار خوبی دارد. شاید حرف‌هایی شنیده باشید که همه آن‌ها شایعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =