• ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
  • کد خبر: 29398
  • readingTime: ۲ دقیقه
لیگ برتر فوتبال سپاهان ۰ - ۰ تراکتورسازی

تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تراکتور خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و تراکتور تبریز که از تیم‌های جذاب این فصل رقابت‌ها محسوب می‌شوند و با مربیان خارجی خود فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارند، در آماده‌ترین فرم‌ به یکدیگر رسیدند. این دو تیم فردا پنجشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اولین مسابقه هفته دهم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

در یک سو زمین مورایس و سپاهان قرار دارد که شکست برابر فولاد در هفته چهارم تنها باخت تیمش محسوب می‌شود و در دو هفته اخیر برابر پرسپولیس و صنعت نفت آبادان نمایش‌های خوبی داشته است. تیمی که به نظر می‌رسد رفته رفته هماهنگ‌تر و با روندی رو به جلو و پیشرفت به کار خود ادامه می‌دهد.

در آن سوی زمین اما قربان بردیف و تراکتوری پا به زمین خواهند گذاشت که یک شروع فاجعه بار در لیگ داشتند و از ۴ بازی ابتدایی خود تنها دو امتیاز به دست آوردند. با این حال تیم بردیف نیز هفته به هفته شرایط بهتری به دست آورد و با شکست پرسپولیس در آزادی به جمع بالانشینان جدول اضافه شد.

در حال حاضر تیم فوتبال سپاهان ۱۶ امتیازی و تراکتور ۱۴ امتیازی است و پیروزی هر یک از رقبا در این دیدار کار حریف را در ادامه فصل برای رسیدن به صدرجدول سخت می‌کند.

بازیکنان کلیدی

در بازی روز آینده قطعا جنگ میان زمین بین هافبک‌های دو تیم بسیار تعیین کننده خواهد بود، جنگی که یک سوی آن مسعود ریگی و محمد کریمی احتمال حضور دارند و در سوی دیگر رضا اسدی و ریکاردو آلوز نقش تعیین کننده خواهند داشت.

همچنین خارجی‌های دو تیم نیز در این رقابت می‌توانند بسیار تعیین کننده باشند. در تراکتور آلوز و گوستاو بسیار آماده و با کیفیت نشان دادند، در سپاهان نیز داسیلویرا جایگاهی ثابتی در خط دفاع دارد و کامسوبا نیز نمایش درخشانی برابر صنعت نفت در هفته گذشته داشت، ضمن اینکه مانوئل فرناندز نیز از بند مصدومیت رها شده است.

دیدارهای قبلی

در پنج دیدار قبلی این دو تیم دو تساوی، دو پیروزی برای سپاهان و تنها یک پیروزی به نام تراکتور ثبت شده است. دو تقابل آخر این دو تیم نیز که در فصل قبلی به ثبت رسید، با تساوی به پایان رسید. با این حال تقابل‌های سپاهان و تراکتور همواره پر گل بوده و در پنج بازی قبلی ۸ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده و در بازی فردا نیز قطعا شاهد گل خواهیم بود.

ترکیب احتمالی

ترکیب احتمالی سپاهان: پیام نیازمند، رامین رضاییان، رناتو داسیلویرا، نلسون جونیور، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، الویس کامسوبا، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی تراکتور: محمدرضا اخباری، حجت حق‌وردی، هادی محمدی، آرش قادری، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، گوستاو واجنین، ابوالفضل رزاق‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی و محمد عباس‌زاده.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =