علی فتح‌الله‌زاده

با تصمیم هیات مدیره باشگاه استقلال علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل این باشگاه شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هیات مدیره باشگاه استقلال شب گذشته یک جلسه ویژه داشت که خروجی آن برکناری مدیرعامل آبی‌ها و انتصاب علی‌فتح‌الله به عنوان مدیرعامل این باشگاه بود.

در هفته‌های اخیر فشارهای مختلفی از سوی هواداران و اعضای هیات مدیره به سردار آجرلو، مدیرعامل سابق این باشگاه وجود داشت و او شرایط سختی را دنبال می‌کرد تا اینکه در نهایت کنار گذاشته شد و بار دیگر یک چهره استقلالی آشنا سکان این باشگاه را بر عهده گرفت.

فتح‌الله‌زاده یکی از مدیران قدیمی باشگاه استقلال است که چند دوره مدیرعامل این باشگاه را برعهده داشته و تیم تحت مدیریت او صاحب ۷ جام قهرمانی داخلی، نایب قهرمانی و سومی لیگ قهرمانان آسیا شده است.

آجرلو رفت و فتح‌الله‌زاده آمد/ کودتا در کار بود؟

شایعات مختلفی درباره دلایل برکناری آجرلو مطرح شده یکی از از آن‌ها به کودتایی علیه او در هیات مدیره اشاره می‌کند. کودتایی که توسط سه تن از اعضای هیات مدیره طراحی شده و به جلسه با وزیر ورزش هم کشیده شده است؛ جلسه‌ای که آجرلو به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره در آن دعوت نبود.

برخی دیگر از گمانه‌زنی‌ها نیز رابطه و تعامل ضعیف او با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان را یکی از دلایل اصلی برکناری آجرلو قلمداد کرده‌اند. حتی در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر خیزش بازیکنان علیه مدیرعامل استقلال به دلیل اتفاقات اخیر مطرح شده است.

اما در تمام سناریوهای مطرح شده یک از دلایل مشترک است و آن سرشاخ شدن آجرلو با صدا و سیما درباره مسئله حق پخش است که برای این مدیرعامل حواشی زیادی به همراه داشت.

با این حال سردار پرحاشیه استقلالی‌ها در حالی کنار رفت این باشگاه در مهم‌ترین مقطع خود درگیری‌های مالی بسیاری دارد و باید هرچه سریع‌تر برای حضور در مسابقات آسیایی مجوز حرفه‌ای خود را نیز اخذ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =