سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال سپاهان به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و این تیم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز پنجشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در آبادان به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت رفت. این دیدار در نهایت با دو گل مسعود ریگی و محمد علی‌نژاد به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم ۱۶ امتیازی شود و موقتا به رده دوم جدول صعود کند.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپاهان: پیام نیازمند، امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی (۸۴_ جلال علی‌محمدی)، محمد کریمی (۶۷_ مانوئل فرناندز)، محمد قربانی (۴۶ _ یاسین سلمانی)، فرشاد احمدزاده (۶۷_ محمد علی‌نژاد)، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو (۶۷_ عیسی مرادی)
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم صنعت نفت: فرزین گروسیان، امیرحسین فرهادی، محمد طیبی، میثم تهیدست، حسین ساکی، رحیم آلوغبیش، حکیم نصاری، فاخر تهامی (۴۹_ طالب ریکانی)، عباس بوعذار (۶۹_ یوسف وکیا)، مهدی ممی زاده و شیردین بابایف.
سرمربی: فیروز کریمی

داوران: حسن اکرمی، یعقوب سخندان، رحیم حاجیلو، جواد رحیم زاده.

گل‌ها: مسعود ریگی و محمد علی‌نژاد (سپاهان)

شرح گل

دقیقه ۶۶؛ مسعود ریگی (صنعت نفت ۰ _ سپاهان ۱): پاس عرضی و عالی رضاییان در سمت چپ به احمدزاده رسید، او نیز فضایی عالی داشت و به محوطه جریمه حریف نفوذ کرد و با یک پاس عرضی ریگی صاحب توپ کرد، هافبک سپاهانی‌ها نیز با یک بغل پا نرم و دقیق دروازه گروسیان را وارد کرد.

دقیقه ۴+۹۰؛ محمد علی‌نژاد (صنعت نفت ۰ _ سپاهان ۲): روی یک ضدحمله و با پاس در عمق سلمانی، علی‌نژاد در موقعیت تک به تک با گروسیان قرار گرفت و این بار ضربه‌ای با دقت سپاهان را به گل دوم بازی رساند.

گزارش بازی

نیمه اول: در این نیمه سپاهان بازی را بهتر آغاز کرد و مالک توپ و میدان بود، شاگردان مورایس با حرکات ترکیبی به ویژه از کناره‌ها بارها به محوطه جریمه حریف رسیدند و خطرناک ظاهر شدند. با این حال فرصت‌های طلایی پوشان با کم دقتی مهاجمان راهی به چهارچوب حریف نداشت و این تیم از فشار حملات خود و ضربات شروع مجدد به ویژه از نقطه کرنر به نتیجه نرسید. در آن سوی زمین شاگردان زردپوش فیروز کریمی روی یکی دو ضد حمله شانس باز کردن دروازه سپاهان را نیز داشتند. در این نیمه، الویس کامسوبا در راس حرکات هجومی سپاهان قرار داشت، مهاجم برونئی استرالیایی سپاهانی‌ها دو فرصت عالی برای گل‌زنی داشت که درخشش گروسیان این اجازه را به او نداد تا در نیمه اول این دیداری گلی به ثمر نرسید.

نیمه دوم: نیمه مربیان را مورایس و کریمی با تغییر در تیم‌هایشان آغاز کردند، برای سپاهان سلمانی به بازی آمد و ریکانی نیز به ترکیب صنعت نفت اضافه شد. در این نیمه نیز این مشکی‌پوشان سپاهان بودند که همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند و سعی می‌کردند از سد لایه‌های دفاعی متراکم صنعت نفت عبور کنند. در نهایت این شاگردان مورایس بودند که با باز کردن قفل دروازه حریف عملکرد بهتری داشتند. سپاهان پس از به ثمر رساندن گل نیز چندین و چند موقعیت داشتند که با فرصت سوزی از دست رفت.

دقایق حساس

*دقیقه ۷: در شلوغی محوطه جریمه نفت، توپ به کامسوبا رسید، اما ضربه بازیکن سپاهان پس از برخورد به مدافعان حریف راهی کرنر شد.

*دقیقه ۱۳: ارسال بازیکنان نفت از کناره زمین به فاخر تهامی رسید و او با یک ضربه آکروباتیک قصد باز کردن دروازه سپاهان را داشت که نیازمند توپ را در آغوش کشید.

*دقیقه ۱۶: در پی حرکت ترکیبی عالی سپاهانی‌، توپ در بیرون محوطه جریمه به رضاییان رسید که شوت سرکت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

*دقیقه ۲۰: احمدزاده روی اشتباه گروسیان موفق به گلزنی شد، اما داور آفساید بازیکنان سپاهان روی صحنه قبلی را اعلام و گل را مردود کرد.

*دقیقه ۳۳: کامسوبا در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت، اما ضربه او با واکنش گروسیا همراه شد و راهی به چهارچوب نداشت.

*دقیقه ۳۶: ضربه سر طیبی با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

*دقیقه ۶۳: مغانلو پس از یک دریبل سرپا ضربه‌ای از راه دور به سمت دروازه گروسیان زد که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

*دقیقه ۶۹: شریعت‌زاده در موقعیت مناسب قرار گرفت، اما ضربه محکم او با اختلاف از بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت.

*دقیقه ۷۶: پاس عرضی کامسوبا به علی‌نژاد نرسید تا سپاهان برای گل دوم یک قدم کم آورد.

*دقیقه ۷۸: شوت سرکش عیسی مرادی به تیر دروازه گروسیان برخورد کرد.

*دقیقه ۸۰: یک و دوی مرادی و رضاییان، رامین را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او با واکنش گروسیان همراه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =