ساپینتو

سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی چهار میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با برتری استقلالی‌ها به پایان رسید که حواشی بسیاری داشت. مهم‌ترین این حاشیه‌ها درگیری ساپینتو با نیمکت‌نشینان گل‌گهر و عصبانیت بی حد و حصر سرمربی آبی‌ها بود.

از همین روی ساپینتو به کمیته انضباطی دعوت شد و درباره این اتفاقات توضیحات و دفاعیات خود را مطرح کرد. صبح امروز نیز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را اعلام و ساپینتو را محروم و محکوم کرد.

در متن رای ساپینتو آمده است: «کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلف انتسابی به ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال مبنی بر رفتار غیر ورزشی نسبت به مقام رسمی و مربی تیم مقابل در بازی بین دو تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران در تاریخ ۹ مهر در لیگ برتر، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش رسمی داور مسابقه، فیلم مربوط به صحنه‌های مورد گزارش، دفاعیات نماینده باشگاه و اظهارات سرمربی استقلال در کمیته انضباطی و سایر قراین موجود در پرونده تخلفات انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص و با توجه به رفتار تحریک‌آمیز صورت گرفته در بروز تخلفات مذکور پس از اعلام پنالتی به نفع استقلال که منتهی به رفتارهای غیرورزشی از سوی سرمربی این تیم شد و لحاظ بند پ ماده ۹۴ مقررات انضباطی مستند به مواد ۵۴ و ۵۵ این مقررات درباره رفتار غیرورزشی نسبت به مربی تیم مقابل به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی و بابت رفتار غیرورزشی نسبت به مقام رسمی به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم(با لحاظ نمودن محرومیت تعلیقی وی) محکوم می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =