بازی فولاد مبارکه سپاهان- نساجی مازندران/ مورایس

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی سپاهان و پرسپولیس، یک بازی خوب و ویژه برای حضور هواداران در ورزشگاه بود؛ باور دارم که چنین رقابت‌هایی می‌تواند برای فوتبال ایران خوب باشد، زیرا می‌تواند به جامعه شادابی ببخشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار سپاهان و پرسپولیس که با تساوی بدون گل پایان یافت، اظهار کرد: بازی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار بود که با حریفی با کیفیت و با تجربه‌ تقابل کردیم. می‌توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و پیروز شویم؛ باید این نتیجه یعنی مساوی را قبول کنم که این موضوع برای من بسیار سخت و ناراحت کننده است.

وی با بیان اینکه «در این بازی دو تیم قصد داشتند کیفیت خوبی ارائه دهند» گفت: در نیمه اول موفق به خلق موقعیت شدیم و چندین فرصت برای سپاهان به وجود آمد، همچنین در نیمه دوم نیز تیم ما به گلزنی نزدیک شد، اما حیف که به گل دست پیدا نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ضمن تقدیر از تلاش بازیکنان تیمش تاکید کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و در بازی‌ها باید از جزئیات بهره کرد که ما این کار را انجام ندادیم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

مورایس با اشاره به برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: امروز یک بازی خوب و ویژه برای حضور هواداران در ورزشگاه بود. باور دارم که چنین رقابت‌هایی می‌تواند برای فوتبال ایران خوب باشد، زیرا می‌تواند به جامعه شادابی ببخشد. امروز یک میهمانی ویژه بود و کسانی که در ورزشگاه حضور نداشتند، این میهمانی را از دست دادند. امیدوارم در آینده هواداران را در ورزشگاه حضور داشته باشند. همچنین عشق هوادارانی که اتوبوس تیم را همراهی کردند دریافت کردیم و از همه آنها ممنونیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =