• ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
  • کد خبر: 29149
  • readingTime: ۱ دقیقه
یحیی گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان نتیجه‌‎ای عادلانه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه اول بازی خوبی ارائه داد و می‌توانست به گل هم برسد. در این نیمه با یک بازی مالکانه و با پاس‌های کوتاه توانستیم به دروازه حریف برسیم و نیمه خوبی را پشت سرگذاشتیم.

وی ادامه داد: در لحظه‌ای که باید پاس خوب می‌دادیم یا کار را تمام کنیم مشکل داشتیم. در نیمه دوم هم بازی متعادل بود و بازی کم موقعیتی بود و نتیجه هم با توجه به کیفیت فنی عادلانه بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره از دست دادن امتیازات در دو هفته اخیر تاکید کرد: روند خوبی را طی می‌کردیم و توانسته بودیم چهار برد پشت هم به دست بیاوریم تا اینکه وقفه ملی به وجود آمد. پرسپولیس شش بازیکن در تیم ملی دارد و برخی از تمرینات‌ ما با 12 یا 13 نفر برگزار شد. از همین روی در هماهنگی دچار مشکل شدیم و نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. همچنین چند هفته‌ای است برای زمین تمرین اذیت می‌شویم و کیفیت بد زمین کار را برای ما سخت کرده است. تاکنون هم علی‌رغم اینکه بارها و بارها درخواست زمین کردیم، اتفاقی نیفتاده است.

گل‌محمدی با اشاره به برنامه سرمربی تیم ملی برای در اختیار داشتن سه روزه بازیکنان ملی‌پوش پس از بازی‌های لیگ، گفت: من با کی‌روش هم در مورد این مسئله صحبت کردم و قرار شد در برنامه هفتگی روز اول را برای ریکاوری و انجام تمرین بروند، ولی تا بازی بعدی‌مان شش روز فاصله است و با دو روز نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. ما دوست داریم تیم ملی به آمادگی فنی خوبی برسد. با توجه به تغییرات فنی که پیش آمده و کی‌روش فرصت کمی دارد ما این آمادگی را از خودمان برای کمک به تیم ملی نشان دادیم، ولی در هر صورت باید منافع باشگاه هم در نظر گرفته شود و یک تعامل خوب بین ما و تیم ملی قطعاً وجود خواهد داشت.

وی در پاسخ به این موضوع که پس از پایان بازی درگیری جزئی مقابل رختکن پرسپولیس رخ داده است، خاطرنشان کرد: من نبودم و بیرون بودم. ما از رختکن آمدیم و چیزی در مورد این موضوع به ما نگفتند. بهتر است مسائل کوچک را خیلی بزرگش نکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =