آیین افتتاحیه فاز دوم موزه سپاهان

فاز دوم موزه باشگاه سپاهان با ویترین‌های اختصاصی مجید رحیمی‌زاده، زینب ملکی، هاجر دباغی و مهدی ناطقی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آیین افتتاح فاز دوم موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با عنوان تالار هدایا و مشاهیر رشته‌های ورزش قهرمانی صبح پنجشنبه با حضور مدیرعامل وجمعی از مدیران، سرمربیان و پیشکسوتان سپاهان برگزار شد.

در این آیین از بخش‌های مرتبط به هندبال، والیبال نشسته، دوچرخه‌سواری و فوتبال‌ بانوان با ویترین‌های اختصاصی مجید رحیمی‌زاده بازیکن سابق و سرمربی فعلی هندبال سپاهان و پرافتخارترین ورزشکار باشگاه‌ سپاهان، زینب ملکی پیشکسوت والیبال نشسته ایران و سپاهان، مهدی ناطقی دوچرخه‌سوار قهرمانی سپاهان و همچنین هاجر دباغی خانم گل تاریخ فوتبال بانوان سپاهان رونمایی شد.

رحیمی‌زاده در این آیین اظهار کرد: باعث افتخار هرورزشکاری است که چنین روزی را ببیند و از مجموعه باشگاه سپاهان و افرادی که این شرایط را فراهم کردند تشکر می‌کنم.

ناطقی نیز گفت: از مدیران باشگاه سپاهان که باعث شدند تاریخ رشته‌های ورزشی مختلف باشگاه سپاهان دیده شود، تشکر می‌کند.

همچنین دباغی توضیح داد: از سنین جوانی عضو باشگاه سپاهان بودم و این باشگاه را از کودکی دوست داشتم، خوشحالم که توانستم رکوردهای گل‌زنی را در این باشگاه ثبت کنم و امیدوارم این راه را ادامه دهم.

ملکی نیز تاکید کرد: امروز برای رشته والیبال نشسته روزی تاریخی است، زیرا حضور این رشته در موزه باعث دیده شدن بهتر آن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =