استقلال گل گهر

تیم فوتبال استقلال تهران با گل لحظه آخری یامگا سه امتیاز مهم از سیرجان دشت کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر میهمان گل‌گهر سیرجان بود و در یک دیدار حساس و مهم توانست با خوش اقبالی سه امتیازی مهمی را به دست آورد.

تقریبا در تمام مدت این مسابقه گل‌گهر تیم برتر میدان بود و توپ و میدان را در اختیار داشت، اما در دقیقه ۲۹ این محبی بود که روی اولین حرکت استقلالی‌ها و اشتباه محض مدافعان گل‌گهر استقلال را به گل رساند. پس فروگاشی دروازه‌، شاگردان قلعه‌نویی تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حسینی کردند، اما تلاش آن‌ها در نیمه اول بی فایده بود.

در نیمه دوم نیز بار دیگر گل‌گهر مسابقه را بهتر آغاز کرد و حملات مختلفی را به سمت دروازه استقلال ترتیب داد تا اینکه در نهایت و در دقیقه ۵۴ گل تساوی این مسابقه توسط تیکدری به ثمر نشست. اما این پایان ماجرا نبود و بار دیگر استقلال خوش شانس ساپینتو در لحظات آخر صاحب یک ضربه پنالتی روی تصمیم جنجالی داور شد و یامگا در دقیقه ۹۸ برای بار دوم دروازه حریف را باز کرد و سه امتیاز مهم را برای تیمش به ارمغان آورد.

نکته جالب این مسابقه حرکات عجیب ساپینتو پس از اعلام پنالتی به سود تیمش بود، رفتاری که در نهایت منجر به اخراج شدن این سرمربی پرتغالی و پرحاشیه شد؛ اما پس از اخراج نیز ساپینتو به سمت داور و نیمکت حریف یورش برد که در نهایت با مشایعت ۵ نفر از نیمکت‌نشینان استقلال این مربی به رختکن رفت!

با این نتیجه استقلال ۱۴ امتیازی شد و گل‌گهر ۱۲ امتیازی باقی ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =