• ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
  • کد خبر: 28991
  • readingTime: ۲ دقیقه
تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود تحت هدایت کارلوس کیروش به مصاف سنگال رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران در دومین مسابقه خود در اردوی اتریش که تحت نظر کارلوس کیروش در حال برگزاری است، از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه به مصاف تیم ملی فوتبال سنگال رفت. ملی‌پوشان پس از پیروزی یک بر صفر برابر اروگوئه، در معرض دومین محک جدی پیش از جام جهانی قرار گرفتند.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب ایران: سید حسین حسینی، صادق محرمی، حسین کنعانی‌زادگان (۴۶_ مرتضی پورعلی‌گنجی)، سید مجید حسینی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی  (۴۶_ سامان قدوس)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک (۴۶_ امید ابراهیمی)، علی قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد (۴۶_ علیرضا جهانبخش) و مهدی طارمی (۵۸_ سردار آزمون).
سرمربی: کارلوس کیروش

ترکیب سنگال: سنی دینگ، آبو سیسیه، کالیدو کولیبالی، فورموس مندی، اسماعیل یاکوبس، ادریسا گانا، نامپالیس مندی (۷۵_ پاپه سار)، کرپیم دیاتا (۷۵_ بامبا دینگ)، سادیو مانه، اولایه دیا (۶۲_ کویاته) و اسماعیل سار (۸۶_ ایریمار ندیایه)
سرمربی: آلیو سیسه

شرح گل

دقیقه ۵۴؛ مرتضی پورعلی گنجی؛ گل به خودی (ایران صفر _ سنگال ۱): بازیکن سنگال سانتر کوتاهی را روی محوطه جریمه ایران ارسال کرد که این ضربه را پورعلی‌گنجی با یک تکل بلند قطع کرد، اما ضربه او با بدشانسی باعث شد دروازه خودی فرو بریز.

دقیقه ۶۴؛ سردار آزمون (ایران ۱ _ سنگال ۱): یک‌ و دوی عالی بازیکنان ایران، حاج‌صفی را در گوشه چپ محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد و احسان نیز با یک سانتر دقیق توپ را روی سر آزمون قرار داد و سردار با یک‌ضربه سر دروازه حریف را فروریخت.

دقایق حساس

*دقیقه ۷: پاس در عمق بلند سنگالی‌ها پیش از اینکه با مانه برسد، در اختیار حسینی قرار گرفت.

*دقیقه ۱۱: سانتر بلند حاج‌صفی روی یک صربه شروع مجدد در شلوغی محوطه جریمه به کنعانی‌زادگان رسید، اما مدافع جلو کشیده ایران نتوانست ضربه با کیفیتی به توپ بزند.

*دقیقه ۱۷: یک موقعیت تک به تک برای سنگالی‌ها شکل گرفت که با واکنش حسینی توپ راهی کرنر شد.

*دقیقه ۲۲: موقعیت ایستگاهی و سانتر سنگالی‌ها را مدافعان ایران برگشت دادند، در ریباند نیز هافبک سنگال توپ را به اسمان کوبید.

*دقیقه ۳۶: ضربه کربین یاتا از جناح راست محوطه جریمه ایران را حسینی برگشت داد.

*دقیقه ۴۰: نفوذ خوب بازیکنان سنگال توپ را در محوطه جریمه به  اسماعیل‌سار رساند، اما ضربه او به آسمان رفت و حتی نزدیک چهارچوب هم نبود.

*دقیقه ۵۳: سار روی غفلت مدافعان ایران با حسینی‌تک به تک شد و با ضربه‌ای چیپ در آستانه باز کردن دروازه ایران بود که حاج‌صفی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

*دقیقه ۵۶: ارسال تند و تیز حاج صفی در دهانه دروازه سنگال به مهاجمان ایران نرسید.

*دقیقه ۷۶: سانتر خطرناک سنگالی‌ها را حسینی مشت‌ کرد، در ریباند نیز بار دیگر دروازه‌بان ایران با خروج به موقع اجازه فروریختن دروازه را نداد.

*دقیقه ۸۲: نفوذ سار از جناح راست او را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او با واکنش حسینی همراه شد و به کرنر رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =