بازی فولاد مبارکه سپاهان- نساجی مازندران/ مورایس

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در حال حاضر از شریط دفاعی تیم راضی هستم، اما در بخش هجومی حاصل آنچه که خلق می‌کنیم را دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل سپاهان و آلومینیوم در هفته ششم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: در بازی امروز تیم واقعا می‌خواست که عملکرد خوبی داشته باشد و بازی را ببرد. سپاهان در این بازی موفق به خلق موقعیت‌های گل درخشانی شد، اما برخی از پاس‌ها به مقصد نرسید و سرعت توپ پایین بود. کاری که به انجام آن عادت داشتیم را نتوانستیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: برای مشکلاتی که در خط میانی داشتیم، از فرشاد احمدزاده به عنوان یک بازیکن باکیفیت استفاده کردیم و او به مرکز زمین مستقل شد و در کنار یاسین یک زوج را تشکیل دادند تا وینگرها و مهاجم تیم تغذیه شود. در ابتدای نیمه دوم زیاد خوب نبودیم، اما در دیگر بخش‌های نیمه خوب بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: در بخش کنترل بازی و کیفیتی که ارائه دادیم، خیلی خوب ظاهر شد و در نهایت حریف به نتیجه مطلوب خوب یعنی تساوی دست یافت. در برخی از لحظات بازیکنان عجله کردند و در برخی دیگر از لحظات بازی توپ با سرعت خوبی در زمین نمی‌چرخید.

مورایس درباره تعویض‌هایش در این بازی گفت: با حضور نورافکن در سمت چپ و آریا یوسفی سعی کردیم انرژی مضاعفی به این بخش‌ها از زمین اضافه کنیم همچنین عیسی مرادی را به تیم اضافه کردیم تا به شهریار مغانلو در باکس حریف کمک کند. در اواخر بازی دو موقعیت خوب به دست آمد که می‌توانستیم به گل برسیم، اما نتیجه آن چیزی که به دنبال آن بودیم نبود و باید بیشتر تمرین و کار کنیم.

وی افزود: تعطیلات فیفادی فرصت خوبی است که باید روی راه‌حل‌های بیشتری برای ساخت موقعیت به ویژه در جناحین کار کنیم. در حال حاضر از فعالیت‌هایی که وینگرها انجام می‌دهند راضی نیستم.

سرمربی سپاهان درباره ضعف تیم سپاهان که باعث شده چهار بازی بدون پیروزی را پشت سر بگذارند، توضیح داد: در حال حاضر از شریط دفاعی تیم راضی هستم، اما در بخش هجومی حاصل آنچه که خلق می‌کنیم را دریافت نکرده‌ایم.

مورایس در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که تا پایان ما را حمایت کردند و البته اعتراض‌هایشان درست بود و ما سعی می‌کنیم که این اتفاقات را جبران کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =