تیراندازی سپاهان

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر تیراندازی با تپانچه، با قهرمانی زودهنگام فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در هفته چهارم لیگ برتر تپانچه و به میزبانی نیروی زمینی ارتش، تیم فولاد مبارکه سپاهان با برتری مقابل هیات همدان، قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کرد. در فینال بخش انفرادی مسابقات این هفته نیز امیر جوهری‌خو برابر رسول عفتی از تیم فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت و در پایان این رقابت نزدیک عفتی به عنوان نماینده سپاهان، ۱۷ بر ۱۳ به برتری رسید و قهرمان شد.

با کسب این نتایج درخشان، یک هفته مانده به پایان لیگ تپانچه قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان در این رقابت‌ها قطعی شد و در بخش انفرادی نیز یک طلایی‌پوش، مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

همچنین هر سه مقام بخش انفرادی لیگ تفنگ به طلایی‌پوشان سپاهان رسید؛ در این بخش از رقابت‌ها فولاد مبارکه سپاهان برابر تیگرا به برتری رسید و هیات ایلام از سد نیروی زمینی ارتش گذشت.

در بخش انفرادی، رقابت فینال بین مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام هر دو از فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد که در پایان نکونام با نتیجه ۱۷ بر ۹ به برتری رسید و بر سکوی نخست ایستاد و صداقت دوم شد. محمدرضا سامع نیز از فولاد مبارکه سپاهان نیز به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت تا هر سه سکوی بخش انفرادی لیگ تفنگ در اختیار طلایی‌پوشان سپاهان قرار گیرد.

سپاهان قهرمان شد/ تیراندازان طلایی‌پوش سکوها را فتح کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =