احسان اصولی

سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج درباره کارلوس کیروش صحبتی نشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در روزهای اخیر صحبت‌ها درباره حضور مجدد کارلوس کیروش در نیمکت تیم ملی ایران به اوج خود رسیده و برخی گزارشات خبر از توافق نهایی با این سرمربی پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران می‌دهد. این خبرها در حالی در فضای رسانه‌ای می‌پیچد که اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز، سه شنبه با حضور رئیس و نواب رئیس جدید فدراسیون برگزار شد.

احسان اصولی، عضو و سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه اول با مهدی تاج و نواب او درباره گزارش‌هایی از بخش‌های مختلف فدراسیون مانند اداری و تیم‌ملی بود. برخی از امور عمدتا اداری که در دست پیگیری بود و نیاز به مصوبه هیات رئیسه داشت، بررسی شد و مصوبه هیات رئیسه را گرفت.

وی درباره اینکه ایا درباره بازگشت کی‌روش در جلسه صحبتی شد، گفت: هیچ بحثی نشد. البته راجع به تمام تیم‌های ملی گفت‌وگو شد اما درباره کارلوس کیروش صحبتی نشد. موضوع مهم برای هیات رئیسه این است که تمام تیم‌های ملی با کیفیت خوبی در مسابقات شرکت کنند.

اصولی در مورد عدم ملاقات مهدی تاج و اسکوچیچ خاطرنشان کرد: تاج هنوز خیلی‌ها را ندیده‌ و سرمربی خیلی از تیم‌های دیگر هم با آقای تاج جلسه نداشتند. اجازه دهید در یک فضای باثبات و همگرایانه، فدراسیون فوتبال کارهایش را انجام دهد.

بنا بر گفته سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه بعدی هیات رئیسه هفته آینده خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =