بازی فولاد مبارکه سپاهان- نساجی مازندران/ مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خواهش دارم که در بازی برگشت سپاهان قیمت بلیط را افزایش ندهد زیرا می‌خواهیم هواداران ذوب‌آهن نیز در ورزشگاه حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس پس از تساوی یک بر یک فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در نشست خبری اظهار کرد: این مسابقه دربی بود و بازیکنان از احساسات خاصی برخورددار بودند و برخی مسائل را نمی‌شد کنترل کرد. فوتبال باید برای هواداران یک بازی با کیفیت ارائه دهد و در درجه دوم برای مردم ارزش قائل باشد و با مردم صادق باشیم و شرایط رقابت منصفانه فراهم شود. تلاش ما ارائه چنین ارزش‌هایی در زمین بود که بعضی وقت‌ها در انجام آن موفق و برخی از اوقات ناموفق بودیم، هدف ما انجام بهترین کار ممکن است.

وی ادامه داد: هرکسی اشتباه می‌کند، باید درباره اشتباهات خود فکر و کار کنیم و در فرصت‌های بعدی به بهترین شکل استفاده کنیم. خواهش دارم که در بازی برگشت قیمت بلیط را افزایش ندهند زیرا می‌خواهیم هواداران ذوب‌آهن نیز در ورزشگاه حضور داشته باشند.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به شرایط بازی گفت: در دو نیمه نسبت به حریف برتری داشتیم و باید روی مسائلی همچون استفاده از توپ‌های بلند و استفاده از توپ‌های سوم کار کنیم. هنوز در حال شناخت تیم هستم. از بازیکنان از جمله مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی و مسعود ریگی تبریک می‌گویم، زیرا هیچ جایگزینی ندارند و کاری فراتر از خواسته‌های ما انجام می‌دهند.

مورایس افزود: در کل تیم رفتار خوبی از خود نشان داد، اما نباید به این شکل و با دادن چنین پنالتی گل دریافت کنیم، بازیکن ما تمرکز کمی داشت. با حریف‌های قدری از جمله قهرمان لیگ و جام حذفی تاکنون بازی کردیم و تنها بازی که از آن متاسف هستم، بازی برابر فولاد بود، زیرا لیاقت ما شکست در آن بازی نبود، حتی استحقاق سه امتیاز بازی را نیز داشتیم.

وی درباره هدف‌گذاری خود و کسب هشت امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن، تاکید کرد: هدف ما همیشه کسب امتیازات کامل است، اما اتفاقی است که رخ داده و در حال حاضر باید کیفیت خود را بهتر کنیم و بازیکنان را با شرایط تیم بیشتر وقف دهیم. از نتایج راضی نیستیم، زیرا می‌توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم و کیفیت و لیاقت نتایج بهتر را نیز داشتیم. در حال حاضر تنها باید به آینده فکر کرد و آماده بازی بعدی شد.

فرآیند سپاهان در فاز دفاع و حمله به خوبی پیش می‌رود

سرمربی سپاهان در واکنش به پرسشی مبنی بر ضعف سپاهان در خلق موقعیت گل‌زنی، توضیح داد: دیدگاه من این است که تیم کیفیت خود را افزایش دهد، تیم‌ها رو به بازی دفاعی در برابر ما می‌آورند و فضاها را بیشتر می‌بندند، این یعنی کیفیت ما بالا رفته و رقبا سعی می‌کنند کار را سخت کنند. سپاهان به یک سوم تدافعی تیم حریف می‌رسد، اما در آخر آنچه که می‌خواهیم نیست. در برخی مواقع در تصمیمات و پاس‌های لحظه آخری، دارای تاخیر و تصمیمات اشتباه است. در کل فرآیند تیم در حوزه دفاعی و تهاجمی به خوبی پیش می‌روند، اما ما در حال حاضر از نظر جزئیات انفرادی کمبود داریم که قدم به قدم با کار و تمرین آن را حل خواهیم کرد.

مورایس تصریح کرد: بازیکنان ماشین نیستند و باید به آن‌ها زمان داد و شرایط بدون استرس را فراهم کرد. باید با پیشرفت‌های کوچک نیز خوشحال بود تا در آینده نزدیک بزرگ‌تر و بزرگ‌تر شود. حداقل باید نتایج را نسبت به پارسال بهتر کنیم و در نهایت به آن شرایط پایداری که به دنبال آن هستیم دست پیدا کنیم.

حضور سه بازیکن سپاهان در سفارت اتریش

وی درباره شرایط بازیکنان سپاهان گفت: یاسین سلمانی، میلاد زکی‌پور و شهریار مغانلو، شش صبح دیروز با پرواز به تهران رفتند تا برای اخذ ویزا جهت سفر با تیم ملی در سفارت اتریش حاضر شوند؛ زیرا برای فردا قرار سفارتی وجود نداشت. این سه بازیکن مجبور شدند با خودرو به اصفهان برگردند. باید شرایط را برای حضور بازیکنان در تیم ملی فراهم کرد و این اصلا توجیه نیست، زیرا همیشه بازیکنان ما باید در دسترس تیم ملی باشند؛ اما باید شرایط بدنی برخی بازیکنان را درک کرد. در سمت چپ نورافکن را جایگزین زکی‌پور کردیم، اما شهریار و یاسین تلاش خود را کردند و به شدت خسته شدند. من مربی هستم و آن‌ها از نظر من بهترین عملکرد خود را گذاشتند.

سرمربی سپاهان با اشاره به عملکرد مغانلو خاطرنشان کرد: درباره شهریار بسیار خوشحال هستم، زیرا او روز به روز بهتر می‌شود و او یک جنگنده است که هر روز می‌جنگد و امروز بالاخره با زدن یک گل عالی ثمره تلاشش را گرفت. او یکی از بهترین مهاجمان است و به زودی گل‌های بیشتری خواهد زد؛ نباید به او فشار وارد کرد.

مورایس در پایان اظهار کرد: از تماشاگران سپاهان که برای حضور در ورزشگاه قیمت بسیار زیاد بلیط را متقبل شدند، کمال تشکر را دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =