ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان هفت بازیکن در تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر ۲۱ سال دارد، با توجه به انگیزه باشگاه، شرایطی مهیا خواهد شد تا بازیکنان بیشتری به تیم ملی دعوت شوند و این بازیکنان موثر باشند

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: دربی شهر اصفهان بازی حساسی است و به دنبال کسب نتیجه مطلوب در این بازی هستیم ضمن اینکه کیفیت کار خود را نیز دنبال خواهیم کرد تا هفته به هفته خود را ارتقا داده و پیشرفت کنیم. باید به سطحی برسیم که در آینده مدعی قهرمانی باشیم.

وی ادامه داد: نگرانی خاصی بابت بازی قبلی برابر فولاد نباید داشت، همه اشتباه می‌کنند، بازی قبلی برخی جزییات باعث گل خوردن سپاهان شد؛ اشکال از خط دفاع نبود و اشکال در تصمیم‌گیری بود و از این اشتباهات درس می‌گیریم. از بازیکنان با کیفیت‌های متفاوتی استفاده خواهیم کرد و نه به دلیل اشتباه، بلکه برای کیفیت، بازیکن را تغییر می‌دهیم تا تیم بهتری شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دعوت از برخی بازیکنان به اردوی تیم ملی فوتبال توضیح داد: فاکتورهای متفاوتی برای دعوت بازیکنان به تیم ملی وجود دارد که عملکرد تیمی یکی از آن‌ها است، زیرا باعث می‌شود بازیکن کیفیت خود را نشان دهد. نباید فراموش کرد ضمن پیشرفت تیم کیفیت انفرادی بازیکن‌ها نیز رشد خواهد کرد.

مورایس با بیان اینکه «سپاهان هفت بازیکن در تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر ۲۱ سال دارد» تاکید کرد: با توجه به انگیزه باشگاه، شرایطی مهیا خواهد شد تا بازیکنان بیشتری به تیم ملی دعوت شوند و این بازیکنان موثر باشند. تنها دعوت بازیکن به تیم ملی اهمیتی ندارد، بلکه بازیکنان باید دنبال باقی ماندن در تیم ملی نیز باشند. در تیم ملی رقابت با بازیکنان لژیونر نیز وجود دارد و بازیکن باید بداند که کیفیت خوبی داشته باشند تا از لباس و پرچم ایران دفاع کنند.

وی درباره جام جهانی نیز خاطرنشان کرد: حضور در جام جهانی کافی نیست و باید عملکرد خوبی نیز داشته باشد. ایرانی نیستم اما به دلیل این‌که در ایران کار می‌کنم، می‌گویم باید کیفیت بالای خودمان را به سایرین نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دروازه‌بانان این تیم تاکید کرد: کار را با نیما میرزازاد و رشید مظاهری آغاز کردیم و ساختار و هماهنگی با این دروازه‌بان‌ها بوده، اما در لحظات پایانی نقل و انتقالات پیام نیازمند به تیم اضافه شد و دو هفته است با نیازمند کار می‌کنیم. اطمینان می‌دهم در آینده تیم خوبی در بازپس‌گیری توپ خواهیم داشت و بازی بهتری ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه «هنوز شناخت کافی به لیگ و حریفان ندارم و فقط دارم یاد می‌گیریم تیم‌ها چطور بازی می‌کنند» گفت: رضایت کامل از تیم دارم و این باور را دارم که خیلی زود به تیمی باکیفیت تبدیل خواهیم شد و موفقیت‌های بهتری دست خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =