ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: شکست برابر فولاد درس مهمی به تیم ما داد؛ می‌دانیم که چرا این سه امتیاز از دست رفت و روی آن کار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس پس از شکست یک بر صفر فولاد مبارکه سپاهان برابر فولاد خوزستان در لحظات پایانی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد:  انتظار می‌رفت که تیم در هرلحظه گل بزند اما در طول ۹۰ دقیقه این اتفاق نیفتاد و ثانیه آخر ۳ امتیاز را به حریف دادیم. تیم لیاقت بهتری داشت و نتوانستیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم، بازی خیلی نزدیک بود، لحظاتی تیم فولاد به عقب می‌رفت. این بازی یک درس مهم و بزرگ به ما داد و حالا می‌دانیم که در آینده چه کار باید بکنیم. به فولاد بابت این پیروزی و کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: ما برای جبران امتیازات از دست رفته برنامه داشته و به عنوان یک تیم نیاز داریم که شرایط را مدیریت و از فرصت‌ها استفاده کنیم. همیشه اشتباهات فردی وجود دارد، تیم ما بازی خوبی از خود نشان داده و فکر نمی‌کنم باید کار جدیدی انجام دهیم تا این مسئله را حل کنیم. بازیکنی که امروز اشتباه کرد، همان بازیکنی بود که در دو برد قبلی ما کمک بسیاری انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره قضاوت علیرضا فغانی در این مسابقه تاکید کرد: داور کار خود را انجام داد و ما نیز کار خود را انجام دادیم. داور این بازی، داور خوبی است. نمی‌توانم با قطعیت درباره صحنه‌ها نظر داد، اما آن صحنه از روی نیمکت به نظر پنالتی می‌آمد. وقتی VAR نباشه باید به تصمیم داوران احترام گذاشت و نیازی نیست که به داور اعتراض کنیم.

مورایس خاطرنشان کرد: از نظر دفاعی می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و تیم ما نیز بهتر کار می‌کند. تیم در حال رشد است، نتیجه به دست آمده مشخص است، اما ما می دانیم که چرا این سه امتیاز از دست رفت و روی آن کار خواهیم کرد. این جزئیات مثبت و منفی هستند که می‌توانند تفاوت‌ها را رقم بزنند.

وی در پایان گفت: از تماشاگران تشکر می‌کنم، زیرا آن‌ها امروز فوق‌العاده بودند، بابت حس ناامیدی آن‌ها در لحظات پایانی متاسفم و مطمعن باشید در آینده بهتر کار خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =