لنگ 2

تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به پیروزی برابر صنعت نفت و شکست سپاهان برابر فولاد به صدرجدول لیگ برتر رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در روز دوم مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم صدرنشین لیگ تغییر کرد. در اولین بازی این هفته تراکتور در تبریز به مصاف تیم فوتبال هوادار رفت، اما شاگردان بردیف در این بازی هم از زدن گل و کسب پیروزی ناکام ماندند تا یک تساوی بدون گل دیگر در این دوره از مسابقات لیگ برتر به دست آورند.

در دومین مسابقه لیگ برتر پرسپولیس در حضور تماشاگران آقا و خانم در ورزشگاه آزادی با صنعت نفت آبادان تقابل داشت. شاگردان گل‌محمدی در این مسابقه به خوبی ظاهر شدند و توانستند بالاخره یک بازی نسبتا قابل قبول ارائه دهند و با گل‌زنی مهاجم تازه وارد خود یعنی لوکادیا و همچنین یک گل دیگر از دانیال اسماعیلی‌فر به برتری دو بر صفر دست یابند.

در دیگر مسابقه این هفته از رقابت‌ها، فولاد مبارکه سپاهان در فولادشهر از فولاد خوزستان میزبانی کرد، شاگردان مورایس در این مسابقه انواع و اقسام موقعیت‌ها را از دست دادند و نتوانستند به گل برسند. در نهایت یک اشتباه در ثانیه پایانی بازی کافی بود تا آیاندا پاتوسی دروازه نیازمند را فرو بریزد و نکونام با دست پر اصفهان را ترک کند. این نتیجه باعث شد تا سپاهان صدرجدول را به پرسپولیس هدیه دهد.

در آخرین بازی این هفته نیز مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر است:

ملوان ۱ - ۱ ذوب‌آهن

پیکان ۰ - ۰ نساجی

مس کرمان ۲ - ۲ گل گهر

نفت مسجدسلیمان ۰ - ۰ استقلال

تراکتور ۰ - ۰ هوادار

پرسپولیس ۲ - ۰ صنعت نفت آبادان

سپاهان ۰ - ۱ فولاد خوزستان

مس رفسنجان ۰ - ۰ آلومینیوم اراک

جدول مسابقات:

صدرجدول در فولادشهر قرمز شد/ ادامه ناکامی تراکتور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =