• ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
  • کد خبر: 28407
  • readingTime: ۳ دقیقه
دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان

تیم فوتبال سپاهان به مصاف فولاد خوزستان رفت و با گل لحظه آخری پاتوسی متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، امروز، چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان رفت.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپاهان: پیام نیازمند، نیلسون، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز (دقیقه ۸۳_ امید نورافکن)، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده (دقیقه ۷۲_ محمدرضا حسینی)، رناتو داسیلویرا، شهریار مغانلو و الویس کامسوبا (دقیقه ۷۲_ محمد علی‌نژاد).
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، موسی کولیبالی، عارف آغاسی، سعید آقایی (دقیقه ۷۰_ وحید حیدیریه)، حمید بوحمدان، ساسان انصاری (دقیقه ۸۵_ آیاندا پاتوسی)، محمد آبشک (دقیقه ۴۵_ احمد عبدالله‌زاده)، مجید علیاری، علی قربانی (دقیقه ۷۰_ وریا غفوری) و مهدی کوشکی (دقیقه ۸۵_ اشکان دژاگه).
سرمربی: جواد نکونام

داوران: علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی، علی اکبر نوری

گل‌ها: آیاندا پاتوسی (فولاد)

شرح گل

دقیقه ۲+۹۰ پاتوسی (فولاد ۱ _ سپاهان ۰): پاس رو به عقب نامطمعن یاسین سلمانی و بعد از آن لیز خوردن نلسون باعث شد تا پاتوسی از موقعیت استفاده و در مصاف تک به تک با نیازمند دروازه حریف را باز کند.

شرح بازی

نیمه اول: سپاهان با حمایت تماشاگرانش توانست در دقایق ابتدایی این نیمه تیم برتر میدان باشد و توپ و زمین را اختیار خود قرار دهد. از طرفی، فولادی‌ها نیز سعی داشتند با خطاهای مکرر، روند بازی سپاهان را دچار اخلال کنند و با ضد حملات به دروازه سپاهان یورش ببرند. از طرفی سپاهان نیز برای شکافتن دفاع چند لایه فولاد سعی در استفاده از پاس‌های‌کوتاه و خلاقیت بازیکنان داشت که چندباری نیز توانست موفق ظاهر شود. با این حال در نهایت تلاش سپاهانی‌ها در این نیمه گلی در پی نداشت.

نیمه دوم: در دقایق ابتدایی این نیمه توپ بیشتر در میانه زمین در گردش بود و هافبک‌های دو تیم درگیری‌ زیادی برای تصاحب توپ داشتند. در این میان تعداد خطاهای تیم فولاد نیز رفته به رفته بیشتر میشد تا بازی از جریان بیافتد. پس از دقایق خسته کننده دو تیم دست به تغییر زدند و تغییرات دو مربی به ویژه مورایس بار دیگر سرعت به بازی داد و سپاهان صاحب جند موقعیت خوب شد که مهاجمان این تیم نتوانستند از این موقعیت‌ها بهره ببرند. در نهایت علیرغم اینکه سپاهان تیم برتر میدان بود، اما یک اشتباه نتیجه بازی را به سود فولاد تغییر داد.

دقایق حساس

*دقیقه ۲: سپاهان با سماجت مغانلو صاحب یک ضربه کرنر شد که ارسال رامین رضاییان با دخالت بازیکنان فولاد دفع شد.

*دقیقه ۷: ضد حمله تند و تیز فولادی‌ها روی حرکت علیاری با حضور به موقع داسیلویرا تبدیل به موقعیتی خطرناک نشد.

*دقیقه ۱۲: علی قربانی در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد، اما نلسون به موقع در مسیر ضربه زدن او قرار گرفت و اجازه نداد خطری دروازه نیازمند را تهدید کند. 

*دقیقه ۲۷: نفوذ عالی زکی‌پور از سمت چپ او را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد، اما تکل عالی کوشکی توپ را به کرنر فرستاد.

*دقیقه ۳۵: ارسال عالی رضاییان با ضربه سر مغانلو همراه بود،  اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت. 

*دقیقه ۳۸: روی یک اوت دستی بلند، آغاسی در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد،  اما ضربه او با واکنش عالی نیازمند به کرنر رفت. 

*دقیقه‌ ۵۹: ارسال مواج فولادی‌ها روی‌ یک ضربه ایستگاهی چیزی نمانده بود تا وارد دروازه شود که نیازمند ایستادگی و توپ را راهی کرنر کرد.

*دقیقه ۶۸: ارسال نلسون با ضربه سر مغانلو همراه بود، اما ضربه او با اختلاف اندک از کنار دروازه کنت به بیرون رفت.

*دقیقه ۷۴: ارسال دقیق حسینی روی سر مغانلو فرود آمد، اما ضربه او جایی رفت که‌ کنت ایستاده بود.

*دقیقه ۸۸: ضد حمله عالی برای سپاهان توسط علی‌نژاد به دست آمد، اما مدافعان فولاد به خوبی بازگشتند و پوشش مناسبی داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =