ملوان ذوب‌آهن

در هفته چهارم لیگ برتر مس کرمان موفق به شکست گل‌گهر سیرجان شد و تیم‌های ملوان و ذوب‌آهن همچنین پیکان و نساجی به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس از امروز سه شنبه با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد. در اولین دیدار این هفته تیم فوتبال پیکان در تهران از نساجی مازندران میزبانی کرد که تقابل سرد و کم رقم شاگردان مجتبی حسینی و حمید مطهری نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل در پی نداشت.

دومین مسابقه این هفته در انزلی برگزار شد و تیم فوتبال ملوان به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت. در این بازی شاگردان زارع بازی را بهتر آغاز کردند، اما این گاندوها بودند که در دقیقه ۳۹ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از اعلام پنالتی روی سلیمانی مهاجم ذوب‌آهن، آرمان قاسمی پشت توپ ایستاد و موفق شد با فریب ایمان صادقی، دروازه حریف را باز کند.

کامبک دوباره گل‌گهر/ تقسیم امتیازات بین ملوان و ذوب‌آهن

اما انزلی‌چی‌ها در نیمه دوم برای جبران نتیجه پا به زمین گذاشتند و توانست در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم روی یک سانتر و ضربه سر تمام کننده مهدی مومنی بازی را به تساوی بکشانند. در نهایت تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی فایده بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شگفتی هفته در بازی سوم و در کرمان رقم خورد جایی که مس به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت. برخلاف پیش بینی‌ها شاگردان حسین‌خانی عملکرد درخشانی برابر تیم مدعی قلعه‌نویی داشتند و توانستند در دقیقه ۴۳ به گل اول بازی دست پیدا کنند. یک پاس قطری بلند و سریع توسط دفاعی میانی مس کرمان در سمت چپ خط دفاعی گل‌گهر به امین قاسمی نژاد رسید و این بازیکن هم با یک چرخش بدون اینکه محوطه جریمه را به درستی ببینند، توپ را به محوطه شش قدم فرستاد تا عارف رستمی که برای زدن ضربه کمین کرده بود، جلوتر از مدافع گل گهر روی تیرک دوم به محل فرود توپ برسد و با یک ضربه بغل پای سرضرب دروازه محسن فروزان را به زیبایی باز کرد.

کامبک دوباره گل‌گهر/ تقسیم امتیازات بین ملوان و ذوب‌آهن

اما گل‌گهر پیش از پایان نیمه اول و لحظات پایانی گل تساوی را وارد دروازه حریف کردند. خدابنده‌لو با یک حرکت عالی تبریزی را در محوطه شش قدم صاحب توپ کرد و او نیز قفل دروازه مس را شکست و بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۷۲ اما بار دیگر مس گل برتری را زد و ضربه ایستگاهی ای که از نزدیکی های نقطه کرنر در سمت راست خط دفاعی گل گهر نصیب مس شده بود با ارسال دقیق و سریع عارف رستمی و ضربه سر شروین بزرگ تبدیل به گل شد. اما این پایان ماجرا نبود و گل‌گهر برای دومین هفته متوالی توانست با یک گل دیرهنگام بازی را به تساوی بکشد.

با این نتایج ذوب‌آهن چهار امتیازی شد و موقتا به رده چهارم صعود کرد، ملوان با دو امتیاز در قعر جدول باقی ماند، پیکان نیز هفت امتیاز شد و با یک بازی بیشتر هم امتیاز با سپاهان در رده دوم جدول نشست و نساجی در رده 13 جدول سه امتیازی شد. مس نیز با کسب یک امتیاز دیگر چهار امتیازی شد و گل‌گهر نیز به امتیاز ششم خود در لیگ بیست و دوم رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =