ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: فولاد خوزستان بازی تهاجمی خوبی دارد و تنها دفاع نمی‌کند ما نیز باید شرایط خوبی را برای خود رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: دو تیم‌ خوب با یکدیگر بازی دارند و بسیاری برای تماشای بازی شور و اشتباه دارند. فولاد تیم خوبی است که سرمایه‌گذاری خوبی کرده و بازی فردا اهمیت زیادی دارد، انگیزه دو تیم برای بازی فردا زیاد است، زیرا دو تیم خوب لیگ با یکدیگر بازی دارند.

وی ادامه داد: تیم ما بالانس خوبی داریم و می‌دانیم که فولاد سازماندهی تیمی خوبی دارد و ما برای استفاده از کیفیت خود برای کسب برتری در موقعیت‌های بازی آمادگی داریم. فولاد بازی تهاجمی خوبی دارد و تنها دفاع نمی‌کند ما نیز باید شرایط خوبی را برای خود رقم بزنیم.

سرمربی سپاهان درباره مصدومیت کریمی و علی‌محمدی: اطلاعات پزشکی دقیقی در حال حاضر از دو بازیکن ندارم و این بازیکنان در دست پزشک تیم هستند. کریمی تمرینات را آغاز کرده و به زودی به تیم برمی‌گردد، اما جلال مشکل جدی‌تری دارد و مدت زمان زیادی از شرایط تمرین و بازی به دور خواهد بود. بر اساس اطلاعات فیزیوتراپ تیم، کریمی یک هفته دیگر برای بازگشت به تیم زمان نیاز دارد.

مواریس با اشاره به عملکرد شهریار مغانلو گفت: وقتی مسی از بارسلونا به پاریس رفت، زمان زیادی برد تا روی ریل گل‌زنی بیافتد و با تیم‌ اخت شود. شهریار به خوبی کار می‌کند و کار خود را به خوبی پیش‌ می‌برد. اگر انتظارات از او پایین‌تر بیاید، شرایط بهتر می‌شود.‌انتظار نداریم یک‌نفر تمام مسائل را برای ما حل کند واگر کسی گل‌ نزدن، بازیکن دیگری است که این کار را انجام دهد.

وی درباره حضور همزمان مظاهری و نیازمند در سپاهان توضیح داد: ما ۴ دروازه‌بان خوب در سپاهان داریم که هر کدام ویژگی‌های خود را دارند. ما از کسی استفاده می‌کنیم که عملکرد بهتری داشته باشد و پیام بازیکن با استعدادی است که با توجه به تجارب خود می‌تواند شرایط تیم را بهبود بخشد. من از هر کدام آن‌ها انتظار دارم که به بهترین نحو کار کنند و به هم دیگر نگاه کنند، زیراهر کدام از این دروازه‌بان‌ها مهارت‌های مختلفی دارند و می‌توانند از یکدیگر یاد بگیرند.

سرمربی سپاهان درباره تغییر مدافعان میانی خود تاکید کرد: همه بازیکنان در این پست تجربه اول‌شان در سپاهان را پشت سر می‌گذارند. دو نفر از آن‌ها لیگ ایران را می‌شناسند، اما دو مدافع خارجی هنوز لیگ ایران را به خوبی نمی‌شناسند. آن‌ها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، من شناخت کافی نسبت به لیگ ندارم و شاید تصمیم درستی برای استفاده از آن‌ها نگرفتم. انتخاب مدافعان بستگی به شکل و شخصیت و نوع بازی زوج دفاعی دارد و شاید در بازی بعدی نیز نلسون و دانشگر را امتحان کنم. آن‌ها بازیکنان من هستند که به آن‌ها اعتماد دارم و هر روز سخت تلاش می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =