بسکتبال ایران و استرالیا

تیم ملی بسکتبال ایران برابر استرالیا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی بسکتبال ایران ظهر یکشنبه میهمان تیم ملی بسکتبال استرالیا در جریان مسابقات پنجره چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی بود و با نتیجه ۹۸ بر ۶۸ از حریف نامدار خود شکست خورد.

استرالیا در کوارتر اول بهتر از تیم ملی ایران ظاهر شد و با دفاع سنگین و تمام زمین خود راه نفوذ بازیکنان ایران را بسته بود. استرالیایی‌ها در این کوارتر نتیجه بازی بهتر را گرفتند و با نتیجه ۲۷ بر ۱۵ پیروز شدند.

در کوارتر دوم شرایط فرق کرد و شاگردان ارمغانی توانستند راه نفوذ به دفاع فشرده استرالیایی‌ها را یاد بگیرند و بازی پایاپایی شکل بگیرد. در نهایت این کوارتر با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ به سود ایران به پایان رسید، اما ایران در امتیاز کلی همچنان در رقیب خود عقب بود.

در پنج دقیقه ابتدایی کوارتر سوم، بازیکنان ایرانی نمایش بی‌نقص داشتند و امتیازات عقب افتاده را جبران و حتی برای دقایقی برتری امتیازی به دست آوردند. با این حال استرالیایی‌ها به خود آمدند و بازی را از دست ندادند. این کوارتر نیز با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ به سود ایران به پایان رسید.

در ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه اما بار دیگر استرالیا سوار بر بازی شد و کوارتر آخر را نیز با امتیاز ۳۳ بر ۱۰ به سود خود پایان داد.

در این مسابقه دژان واسیلویچ با کسب ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین بود و در تیم ایران نیز محمد جمشیدی با ۱۷ امتیاز در این آمار بهترین بازیکن تیمش بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =