• ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
  • کد خبر: 28234
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی با گل‌گهر موقعیت‌هایی داشتیم که اختلاف را بیشتر کنیم اما به ثمر ننشست و نتیجه بازی تا لحظه آخر مشخص نشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته سوم لیگ برتر میهمان گل‌گهر سیرجان بود و در نهایت نتیجه دو بر صفر برتری را با تساوی دو بر دو عوض کرد.

ژوزه مورایس پس از این تساوی در نشست خبری بازی را خوب توصیف کرد و گفت: بازی خیلی قشنگ و هیجان انگیزی برای هواداران و مردم بود. شانس‌های خوبی برای تغییر نتیجه داشتیم که از آن‌ها استفاده نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: رضایت من از نتیجه نیست، بلکه برای بازی خوبی است که تیم ما انجام داد. موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم اما در نهایت باید نتیجه را قبول کرد.

وی تاکید کرد:در نیمه اول تیم سپاهان، تیم برتر میدان بود و توانست با دو گل برتری را به دست آورد. در این نیمه موقعیت زیادی هم به حریف ندادیم و عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم انتظار عکس‌العمل حریف را داشتیم و با عکس‌العمل خوب گل‌گهر مواجه شدیم. گل اول را روی بدشانسی دریافت کردیم. موقعیت‌هایی داشتیم که اختلاف را بیشتر کنیم اما به ثمر ننشست و نتیجه بازی تا لحظه آخر مشخص نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =