ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از کارنامه امیر قلعه‌نویی آگاه و احترام خاصی برای او قائل هستم اما خودم را نمی‌توانم با کسی مقایسه کنم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی فولاد مبارکه سپاهان مقابل گل گهر اظهار کرد: به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و برای این رقابت آماده هستیم و برای هدف‌مان می‌جنگیم. همیشه تمرکزمان روی نقاط قوت تیم حریف است و باید رقابت کنیم. رقابت در این لیگ هیجان انگیز است. البته تازه لیگ شروع شده و هنوز اطلاعات کاملی ندارم. باید روی کار خودمان تمرکز کنیم تا بتوانیم با نقاط مثبت تیم حریف مقابله کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شناختش از امیر قلعه‌نویی گفت: از کارنامه او آگاه هستم. احترام خاصی برای قلعه‌نویی قائل هستم اما خودم را نمی‌توانم با کسی مقایسه کنم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. ما در حال زندگی می‌کنیم و قصد من این است که به بهترین دستاوردها برسیم.

وی درباره جذب بازیکنان جدید توسط سپاهان تصریح کرد: همه بازیکنان مهم هستند و هر بازیکنی بیشتر تلاش کند، شانس بیشتری برای بازی کردن خواهد داشت.

مورایس درباره برخی نقاط ضعف تیمش عنوان کرد: همیشه می‌توانیم درس بگیریم و بهتر شویم. در طول هفته کار می‌کنیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. هیچ تیمی کامل و فوق العاده نیست و سعی می‌کنیم شرایط بهتری پیدا کنیم.

سرمربی سپاهان در پایان اضافه کرد: امیدوارم برای هواداران بازی خوبی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =