سپاهان- استقلال

بازی فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دیدار دو تیم سپاهان و نساجی مازندران با حضور هواداران برگزار خواهد شد. بر اساس پروتکل ابلاغ شده تنها ۳۰ درصد از وضعیت ورزشگاه بلیط فروشی خواهد شد؛ همچنین هواداران می بایست دو دز واکسن دریافت کرده باشند.

همچنین صرفا بلیط الکترونیک دارای اعتبار می باشد. هواداران علاقمند می توانند با مراجعه به سامانه بلیط فروشی باشگاه سپاهان، بلیط دیدار سپاهان و نساجی را تهیه کنند.

همچنین در این راستا باشگاه سپاهان بیانیه‌ای صادر کرده که به شرح زیر است:

"با توجه به اطلاعیه‌ قبلی در خصوص انجام پیگیری‌های لازم از مراجع  ذی‌صلاح جهت دریافت مجوز  برگزاری بازی سپاهان با نساجی مازندران با حضور هواداران،  به اطلاع می‌رساند در پی تلاش مجموعه باشگاه، دقایقی پیش این مجوز از سوی مسئولان مربوطه صادر شده و باشگاه با همکاری هیأت فوتبال استان اصفهان در حال انجام مقدمات فروش بلیت می باشد که به محض انجام تست های نهایی، سامانه بلیت فروشی معرفی خواهد شد. البته این گلایه جدی مطرح است، که این ناهماهنگی و تاخیر در اعلام و صدور مجوز تا کی باید برای باشگاه و هواداران مشکل ایجاد کند.

در پایان از هواداران فهیم سپاهان خواهشمندیم در صورت بروز اختلال در سامانه فروش بلیت، با صبر و بردباری خود، بار دیگر الگوی درخشان فرهنگ اصیل هواداری باشند. از پذیرش هوادار بدون ارائه بلیت معذوریم. پیشاپیش از صبر و شکیبایی مثال زدنی هواداران طلایی دل سپاهان سپاسگزاریم و امیدواریم روند خدمت رسانی بدون هیچ اختلالی انجام گردد."

به گزارش ایراسین، برای خرید بلیط این بازی به سایت رسمی باشگاه سپاهان به نشانی زیر مراجعه کنید:

fooladsepahansport.com/web

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =