ساکت

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در سال گذشته ۹۱ ورزشکار آقا و ۵۷ ورزشکار بانو از سپاهان به تیم‌های ملی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا ساکت عصر سه‌شنبه در مراسم معارفه اعضای تیم‌های ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: باشگاه سپاهان به عنوان اولین باشگاه دارنده مجوز حرفه‌ای، استانداردهای نوین مدیریتی و اولین و تنها باشگاه راه‌یافته به جام باشگاه‌های جهان تلاش دارد در قالب برنامه استراتژیک فعالیت‌های سازمان یافته‌ای را دنبال کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: رشته‌های گوناگونی در باشگاه وجود دارد و سپاهان یک "اسپورت کلاب" است و فعالیتش محدود به فوتبال نیست. این باشگاه در رشته‌های گوناگون در بخش آقایان و بانوان با هدف پرکردن اوقاف فراغت، سلامت و شادی مردم، کاهش ناهنجاری‌های اخلاقی، استعدادیابی و پرروش و معرفی آن‌ها به تیم‌های ملی فعالیت می‌کند که این فعالیت‌ها به عنوان یک رسالت توسط فولاد مبارکه تعریف شده است.

وی افزود: دو هزار و ۴۰۰ ورزشکار تحت پوشش باشگاه سپاهان هستند. در سال گذشته ۹۱ ورزشکار آقا و ۵۷ ورزشکار بانو از سپاهان به تیم‌های ملی معرفی شدند. در حال حاضر قهرمانان ما در رشته‌های دوومیدانی، تنیس و والیبال در برگشه از مسابقات کارگری روسیه هستند و قهرمانی را به دست آورند.

ساکت با اشاره به اهداف باشگاه سپاهان در ورزش قهرمانی تاکید کرد: در مسیر برنامه استراتژیک باشگاه چشم انداز باشگاه، الگوی ملی باشگاه‌داری ملی وحضور دائم در رقابت‌های ملی و آسیایی است. سال گذشته هندبال آقایان و بانوان سهمیه آسیا را کسب کردند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ماموریت این باشگاه را اعتلای نام اصفهان و ایران در جهان و ارتقای غرور ملی و توسعه نظام باشگاه داری حرفه‌ای دانست و گفت: این وظیفه ای است که در راستا ارزش‌های اصلی باشگاه یعنی پرورش روحیه جوانمردی و تکریم هواداران و ورزشکاران و توسعه استعداد پروری دنبال می‌شود.

سایه سپاهان کل ایران را در برمی‌گیرد

علی پزشک، عضو هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این مراسم اظهار کرد: روزی که محمود حریری نهال شاهین دیروز و سپاهان امروز را کاشت، می‌دانست آن نهال روزی تک درختی پهناوری خواهد شد که ریشه در خاک اصفهان خواهد داشت و سایه‌اش کل ایران را در بر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: حمایت شرکت فولاد مبارکه و و مدیرعامل این شرکت از سپاهان تداوم خواهد داشت و اطمینان دارم امسال هم موفقیت‌های زیادی برای سپاهان حاصل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =