• ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
  • کد خبر: 27892
  • readingTime: ۱ دقیقه
وزیر صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مهم‌ترین موضوع این روزها شیوه حکمرانی است. خیلی از مشکلات ما به دلیل نوع و شیوه حکمرانی در کشور است‌ و رسانه‌ها به شدت در کیفیت حکمرانی تاثیر گذارند.

به گزارش ایراسین، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین گرامیداشت روز خبرنگار با عنوان «روایت اول» با تشکر از زحمات رسانه‌ها گفت: مهم‌ترین موضوع این روزها شیوه حکمرانی است. خیلی از مشکلات ما به دلیل نوع و شیوه حکمرانی در کشور است‌ و رسانه‌ها به شدت در کیفیت حکمرانی تاثیر گذارند.

او ادامه داد: اگر رسانه ها به موضوعات سطحی ورود پیدا کنند مسئولان هم به همین منوال بر این موضوعات متمرکز می شوند و از تمرکز بر موضوعات اصلی کشور دور می شوند، اما اگر رسانه بر مسائل کیفی و عمیق متمرکز شود مسئولان هم در همین راستا حرکت می کنند.

وزیر صمت تاکید کرد: من خبردارم که بسیاری از مسئولان کارشان را با رسانه ها تنظیم می کنند. پس این ارتباط بسیار دقیق و مستقیم است. به عبارتی رسانه‌ها به نوعی شریک جرم ما هستند اگر شما دقیق و حرفه ای کار کنید ما هم همین راه را می رویم. رسانه ها باید توجه کنند که افراد عمیق، اندیشیده ها، علما و فضلا مرجع تحلیل اخبار باشند. همین کار باعث می‌شود تا حرفه‌ای بودن خبرنگار مورد مقبولیت قرار بگیرد و در حل مشکلات کشور دخیل باشند.

وزیر صمت در پایان از کمک هزینه ۵۰ میلیونی برای حمایت از خبرنگاران خبرداد که جزئیات آن در سامانه جامع رسانه‌ها اعلام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =