ساپینتو

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم آنها پرس خوبی انجام دادند و ما نمی‌توانستیم کار زیادی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ریکاردو ساپینتو پس از شکست دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه اول خوب بودیم. حریف فرصت زیادی نداشت و تنها یک موقعیت داشت. کنترل خوبی بر بازی داشتیم. سپاهان منتظر اشتباه ما بود تا از آن استفاده کند.

وی ادامه داد: هافبک‌ها در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتند و منتظر اشتباهات ما بودند و از این اشتباهات هم استفاده کردند. بعد از اینکه گل خوردیم تمرکزمان را از دست دادیم و گل دوم هم کار را خیلی برای ما سخت کرد. داور یک پنالتی به سود ما اعلام نکرد و نباید از این اشتباهات کوچک مقابل چنین تیم‌های مرتکب شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اثرات منفی این شکست گفت: برای من رکورد خیلی مهم نبود. نباید می‌باختیم، اما باختیم. سعی می‌کنیم بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. رکورد برای من خیلی جالب نیست و امیدوارم در آینده بهتر ظاهر شویم.

ساپینتو درمورد تغییر سیستم استقلال پس از دریافت گل توضیح داد: سیستمی که من تغییر دادم 3-5-2 بود. در 4 هفته‌ای که بازی و اردوی تدارکاتی داشتیم روی این تمرینات کار کرده بودیم و مشکلات کمی داشتیم. با دو هافبک کار کردیم اما وقتی گل دوم را دریافت کردیم ذهنیت خود را از دست دادیم. ضمن اینکه پنالتی که گرفته نشد می توانست ما را به بازی برگرداند که این امر هم محقق نشد.

وی در پاسخ پرسشی مبنی بر برنامه استقلال در 20 دقیقه پایانی بازی تاکید کرد: بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم آنها پرس خوبی انجام دادند و ما نمی‌توانستیم کار زیادی انجام دهیم.نیمه اول بازی را دوست داشتم اما وقتی گل خوردیم شرایط تغییر کرد. باید سعی کنیم پیشرفت کرده و بهتر شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =