اولین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال سپاهان

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: امسال شرایط سپاهان تفاوت دارد و امیدوارم در بازی آینده برابر نساجی نیز نمایش خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امید نورافکن پس از برتری دو بر صفر سپاهان برابر استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: اولین بازی را به خوبی پشت سر گذاشتیم. باید واقعیت‌ها را گفت، در مقاطعی از نیمه اول استقلال از تیم ما سرتر بود، اما در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و حتی می‌توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم.

بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: دو تا از بهترین تیم‌های ایران با هم بازی داشتند، کار سخت بود و نمی‌شد از ابتدای بازی 100 درصد توان خود را بگذاریم. برای هر دقیقه بازی بر اساس آنالیزها برنامه داشتیم و این برنامه‌ها را اجرا کردیم.

وی با اشاره به هماهنگی بازیکنان سپاهان گفت: امسال شرایط سپاهان تفاوت دارد و امیدوارم در بازی آینده برابر نساجی نیز نمایش خوبی داشته باشیم.

نورافکن درباره شرایط تیم ملی و استوری‌های مختلف بازیکنان ملی‌پوش تاکید کرد: در آن تیم ما تابع کاپیتان‌های تیم ملی هستیم و بچه‌ها جمعا هر تصمیمی بگیرند نسبت به آن عمل می‌کنیم و امیدواریم آنچه که حق و حقیقت است اتفاق بیافتد. اما باید واقعیت قبول کرد و این مسائل حاشیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =