اولین تمرین سپاهان زیر نظر ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای تماشای بازی بازیکنانم و تیم حریف و بررسی تیم‌ها نمی‌توانم صبر کند. ساپینتو دوست من است و سالهاست که همدیگر را می‌شناسیم و ارتباط نزدیکی داریم؛ ما تمام دانش خود را در اختیار تیم قرار می‌دهیم تا به بهبود کیفیت فوتبال ایران کمک کرده باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار کرد: بازی روز آینده یک بازی بزرگ بین دو باشگاه بلند پرواز با بازیکنان است که می‌تواند یک بازی زیبا را خلق کند. یک بازی بسیار کلاسیک و متفاوت نسبت به دیگر بازی‌ها خواهد بود که نمی‌توان درباره نتیجه آن پیش بینی داشت. برای تماشای بازی بازیکنانم و تیم حریف و بررسی تیم‌ها نمی‌توانم صبر کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: ساپینتو دوست من است و سالهاست که همدیگر را می‌شناسیم و ارتباط نزدیکی داریم؛ ما تمام دانش خود را در اختیار تیم قرار می‌دهیم تا به بهبود کیفیت فوتبال ایران کمک کرده باشیم.

وی درباره توقعات بالا و فشار کاری در سپاهان گفت: با تجربیات متفاوت وارد ایران شدم و از این سطح انتظارات احساس غرور دارم. امیدوارم در این محیطی که هستم بتوانم انتظارات را برآورده کنم، بازیکنان با کیفیتی داریم و به این بازیکنان ایمان دارم. اینجا هستیم تا کار خود به نحو احسنت جلو ببریم و هدف ما برنده شدن در بازی است. نمی‌توانم پیش بینی قهرمانی کنم، اما از درک هواداران نسبت به احتمالات آینده احترام می‌گذارم و هرکسی می‌توان احساس قهرمانی را داشته باشد. می‌خواهم از تمام فرصت‌ها همراه با بازیکنان استفاده کنم و آینده را بسازیم.

مورایس با اشاره به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران توضیح داد: قدرت نظر دادن درباره این مسائل را ندارم و وقتی به جایی دعوت می‌شوم به تصمیمات آن ها احترام می‌گذارم. اگر من میزبان باشم شاید حرفی برای گفتن داشته باشم، اما در اینجا این شرایط را می‌پذیرم و نظری نمی‌دهم.

وی در پاسخ به خبرنگاری، نقل قول منتشر شده از برخورد او و ساپینتو در ترکیه که در نشریه پرتغالی ابولا منتشر شده بود را تکذیب کرد و گفت که همچین مسئله‌ای نبوده است.

سرمربی سپاهان در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت خودش در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: درباره خودم فکر نمی‌کنم و تنها درباره تیم و بازیکنان همچنین موفقیت آن‌ها فکر می‌کنم، خوشحالی من از تیمم است.

در سپاهان سازماندهی را دیدم

مورایس با اشاره به کیفیت بازیکنان سپاهان توضیح داد: زمانی که به باشگاه وارد شدم، کیفیت بازیکنان را بررسی کردم تا آن‌ها را به یک تیم تبدیل کنم. شخص خاصی را در نظر نداشتم بلکه به کیفیت خاص هر شخص نگاه کردم تا آن‌ها را به یک تیم قدرتمند تبدیل کنم.

وی با اشاره به شرایط فصل نقل و انتقالات سپاهان تصریح کرد: وقتی به سپاهان آمدم، اولین چیزی که گفتم این بود که ما همه اینجا هستیم تا با هم کاری را انجام دهیم. توقع داشتم کار تیمی انجام شود و باشگاه نیز سازماندهی خوبی داشته باشد، در این باشگاه سازماندهی را پیدا کردم. با اطلاعاتی که داشتیم، بهترین تصمیمات گرفته شده و این تصمیمات ما را خواسته‌هایمان سوق می‌دهد. از شرایط سپاهان در بازار نقل و انتقالات راضی هستم.

سرمربی سپاهان افزود: سپاهان را به عنوان یک تیم مطرح آسیایی می‌شناختم و این تیم ظرفیت بالایی دارد. در سپاهان سطح کیفیت بازیکنان فوتبال به اندازه کافی هست که بخواهیم قهرمان شویم. بهترین تیم‌ها در ایران همیشه ظرفیت لازم را برای قهرمانی در آسیا داشتند.

مورایس در واکنش به پرسشی مبنی بر بیماری او، اظهار کرد: یک عارضه مغزی داشتم و 12 روز هم در بیمارستان بودم و زندگی من وارد یک فاز جدیدی شد و در این مدت حس بهتری پیدا کردم و حال خوبی دارم.

وی با اشاره به همکاری با مورینیو تاکید کرد: سابقه کاری طولانی مدت با ژوزه داشتم و مشخصا هرچیزی که او به عنوان یکی از بهترین سرمربیان دنیا انجام داده را در دست می‌گیرم و از او چیزهای زیادی آموختم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =