اولین تمرین تیم سپاهان در اردوی ترکیه

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ضمن بیان اینکه مورایس با سپاهان اهداف بزرگی در سر دارد، در واکنش به برخی حاشیه‌ها گفت: باید با فوتبال، تمرین، بازی و تلاش خیلی چیزها را به هوادار ثابت کنیم، نه با پست اینستاگرامی.

به گزارش خبرنگار ایراسین، انتقال رامین رضاییان به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان یکی از نقل و انتقالات جالب در لیگ برتر فوتبال ایران بود. بازیکنی خاص با سوابق درخشان و بازی در لیگ‌های مختلف که نیم فصل گذشته را در پرسپولیس توپ زد، اما با دلخوری از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شد.

اگرچه از ابتدای فصل نقل و انتقالات صحبت درباره انتقال دوباره رضاییان به لیگ قطر وجود داشت، اما در نهایت با نظر ژوزه مورایس این مدافع چپ به سپاهان پیوست تا به نوعی رفت و آمدی بین رضاییان و اسماعیلی‌فر در تیم پرسپولیس و سپاهان رخ دهد.

رامین رضاییان در بازی دوستانه روز گذشته سپاهان و خوشه طلایی که با نتیجه چهار بر صفر به پایان رسید نیز عملکرد خوبی داشت و یک گل استثنایی نیز به ثمر رساند.

رضاییان در اولین گفت‌وگوی خود پس از پیوستن به باشگاه سپاهان اظهار کرد: امیدوارم سال خیلی خوبی پیش روی سپاهان باشد و بتوانیم دل هواداران را با فوتبال خوب و زیبا شاد کنیم. به هواداران سپاهان قول می‌دهم که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: با تلاش و ارائه بازی خوب سعی می‌کنیم تا هواداران را بتوانیم راضی کنیم؛ رضایت آن‌ها اصلی ترین هدف ما است. همیشه عقیده داشتم باید فوتبال را به شکلی بازی کرد که هم هواداران لذت ببرد و هم امتیاز و نتیجه حاصل شود.

این بازیکن درباره انتقال خود به سپاهان توضیح داد: دوست داشتم به تیمی بروم که بتوانم خوب بازی کنم و فوتبال خود را نشان دهم. همه هواداران فوتبال در ایران می‌دانند که من سعی دارم در هر تیمی عملکرد خوبی داشته باشم. سپاهان تیم خوبی است و پیش از امضای قرارداد با سپاهان با شخص سرمربی صحبت کردم و اینکه مربی بزرگی مثل مورایس با من ارتباط گرفت و صحبت کردیم ارزشمند بود.

رضاییان افزود: در این ارتباطات و صحبت‌ها متوجه شدم که مورایس و سپاهان اهداف بزرگی دارند. دوست داشتم با این مربی بزرگ کار کنم و امیدوارم تیم خوب سپاهان بتواند دل هواداران را شاد کند.

وی با بیان اینکه «باید با فوتبال، تمرین، بازی و تلاش خیلی چیزها را به هوادار ثابت کنیم، نه با حرف زدن و پست اینستاگرامی و قلب رنگی گذاشتن» تاکید کرد: این کارهای حاشیه‌ای تا وقتی در زمین خوب کار نکنی فایده ندارد. در زمین خوب کار کردن بهتر از تمام حواشی است و هواداران نیز این موضوع را خواهند پذیرفت. نسبت به امضا و کاری که می‌کنم تعهد دارم و بهترین عملکرد را در زمین برای هواداران ارائه خواهم داد تا راضی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =