• ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
  • کد خبر: 27654
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی پاشازاده

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه معتقد است سپاهان با مدیریت خوبی که دارد می‌تواند در لیگ برتر نتیجه بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه امروز، جمعه و در دیداری دوستانه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان رفت و با نتیجه چهار بر صفر متحمل شکست شد.

مهدی پاشازاده پس از این بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه اول این بازی خوشه طلایی عملکرد خوبی نداشت، اما در نیمه دوم این بازی با تغییراتی که دادیم، نبض بازی را در دست گرفتیم و عملکرد بهتری داشتیم.

سرمربی تیم خوشه طلایی ادامه داد: تنها 10 روز است که تمرینات پرفشار خود را آغاز کردیم و دو هفته دیگر باید در شرایط مسابقه باشیم. با این حال از پیشنهاد سپاهان برای برگزاری بازی دوستانه استقبال کردیم تا تیم ما محک جدی بخورد.

وی درباره شرایط بازیکنان تیم خوشه طلایی گفت: حدود 10 نفر از این بازیکنان پیش از این نیز با من کار کرده‌اند و عملکرد خوبی داشته‌اند. در هفته‌های آتی با برگزاری تمرینات بیشتر شرایط خوبی در تیم فراهم خواهد شد.

سرمربی تیم خوشه طلایی با اشاره به شرایط تیم سپاهان تاکید کرد: سپاهان تیم خوبی است، اما بازی دوستانه جلوی تیم لیگ یکی را نمی‌توان با بازی‌های لیگ برتر مقایسه کرد. سپاهان بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و با مدیریت خوب ساکت می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =