دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و مسیمیر قطر

تیم فوتبال سپاهان در دیداری دوستانه موفق به شکست خوشه طلایی ساوه شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۹ امروز جمعه در دیداری دوستانه میزبان تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه بود و موفق شد حریف خود را در هم بکوبد. این بازی که با حضور حدود ۷ هزار هوادار سپاهانی در نقش جهان برگزار شد، پیش درآمدی بر آغاز مسابقات لیگ برتر بود.

شاگردان ژوزه مورایس این بازی را با ترکیب ابتدایی نیما میرزازاد، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، آلویس کامبوسا، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو آغاز کردند؛ ترکیبی که البته به رسم بازی‌های دوستانه تغییرات زیادی تا پایان بازی کرد.

سپاهان «چهار سه سه» نیمه اول نمایش درخشانی داشت و خیلی زود روی شوت سرکش کاپیتان محمد کریمی به گل رسید. شاگردان مورایس که نرم و روان بازی می‌کردند، در همان نیمه به گل دوم رسیدند و این بار نوبت رضاییان بود که قابلیت‌های خود را در نقش جهان به رخ بکشد.

در این صحنه، سپاهان صاحب ضربه‌ای ایستگاهی پشت محوطه جریمه حریف و در زاویه‌ای مناسب شد و رضاییان که در زدن این ضربات شگرد دارد، پشت توپ ایستاد و این ضربه را مستقیم راهی چهارچوب دروازه خوشه طلایی کرد.

در ادامه پای شهریار مغانلو نیز به گلزنی باز شد، او پنالتی که خود گرفته بود را وارد دروازه حریف کرد تا برتری سپاهان به عدد سه افزایش یابد.

در نیمه دوم مورایس تغییراتی جزئی در سیستم بازی سپاهان داد و محمد نژادمهدی جای دانشگر به زمین آمد، نورافکن نیز جای خود را میلاد زکی‌پور داد و کامسوبا از زمین خارج و محمدرضا حسینی به میدان آمد.

نکته جالب در نیمه دوم این بود که یکی از بازیکنان تیم خوشه طلایی با کارت قرمز داور مواجه شد، اما پس از صحبت‌های برخی بازیکنان و مربیان با داور خوشه طلایی با ۱۱ بازیکن کار را دنبال کرد.

به طور کلی طلایی‌پوشان سعی کردند بازی را آرام کنند تا با حداقل ریسک این مسابقه دوستانه را به پایان برسانند. با این حال در دقایق پایانی پای محمد نژادمهدی نیز به گلزنی باز شد تا سپاهان در نهایت این مسابقه با برتری چهار گله به پایان رساند.

گفتنی است، سپاهان روز ۲۱ مردادماه در هفته اول مسابقات لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =