دیدار دوتیم گیتی پسند و مقاومت البرز

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتسال گیتی پسند به مصاف فولاد زرند رفت و این تیم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتسال گیتی پسند در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور عصر جمعه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم فولاد زرند ایرانیان رفت. گیتی پسند در این بازی با درخشش ستاره‌های خود این تیم را شکست داد.

برای گیتی پسند در این بازی سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، سعید احمد عباسی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، بهزاد رسولی، میثم خیام، مهدی کریمی، مسعود یوسف، ابوالقاسم عروجی، محمدحسین درخشانی و علی مروتی در لیست حاضر بودند.

شاگردان محمد کشاورز با حمایت تماشاگران خود شروع بهتری داشتند از ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کردند. آن‌ها از ابتدا با گردش توپ و ضربات نهایی بهتر، تیم برتر میدان بودند و نیمه اول را با برتری ۵ بر ۲ به پایان رساندند.

در نیمه دوم نیز گیتی پسند بازی منطقی به نمایش گذاشت و ضمن حفظ برتری خود توانست اختلاف را نیز افزایش دهد تا به چهارمین پیروزی خود در این فصل از رقابت‌ها دست یابد.

در این بازی مرد اول میدان احمدعباسی بود، بازیکنی که توانست هتریک کند و با این سه گل شیرین از اصفهان خداحافظی کند. او طبق توافق با باشگاه گیتی پسند قرار است در پایان هفته ششم از این تیم جدا شده و به باشگاه آلبالی اسپانیا اضافه بشود. این آخرین بازی احمدعباسی در حضور هواداران گیتی پسند و در شهر اصفهان بود و این بازیکن ضمن دریافت یادبودی از باشگاه گیتی، یکی از دسته‌های گل خود را به پدرش که در سالن نشسته بود تقدیم کرد.

گفتنی است، گیتی پسند با برتری در این بازی ۱۲ امتیازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =